פרוקוגניה מזנקת ב-30%: הסכם משמעותי לחברה בסין

(עדכון) - במסגרת מזכר ההבנות התחייב המפיץ לרכוש מוצרים מפרוקוגניה או לספק שירותים במינימום של כחצי מיליון דולר עבור שנת 2012, 1.2 מיליון דולר בשנת 2013, ו-1.8 מיליון דולר עבור שנת 2014

הסכם חשוב לפרוקוגניה הנמצאת בשליטת צחי סולטן. החברה דיווחה הבוקר (א') כי ביום חמישי ה-1 במרץ התקשרה במזכר הבנות מחייב עם חברת Cy-Tech הסינית לפיו הוענקה למפיץ הזכות הבלעדית להפיץ את הקיט האנליטי פרי פיתוחה של החברה בסין וטייוואן.

בנוסף, למפיץ תהיה הזכות להעניק ללקוחות בטריטוריה שירותי גליקואנליזה באמצעות המוצר ובהסתמך על ידע אשר יקבל המפיץ מהחברה לצורך כך, כאשר מעבר לתמורה אשר תתקבל על ידי החברה מרכישת המוצר על ידי המפיץ, תהיה פרוקוגניה זכאית לאחוז מסוים מהתמורה שתתקבל על ידי המפיץ בגין הענקת השירותים על ידו. המפיץ יהיה אחראי לכל פעילות המכירה והשיווק של המוצר וכן להענקת השירותים בטריטוריה ויישא בכל העלויות הנוגעות לכך. בנוסף יעניק המפיץ תמיכה טכנית ללקוחות בטריטוריה.

במסגרת מזכר ההבנות התחייב המפיץ לרכוש מוצרים מפרוקוגניה או לספק שירותים במינימום של כחצי מיליון דולר עבור שנת 2012, 1.2 מיליון דולר בשנת 2013, ו-1.8 מיליון דולר עבור שנת 2014. עוד התחייב המפיץ כי עד חודש יולי 2012 יעביר לחברה סכום מינימום של 300 אלף דולר. סכום זה יהיה כנגד תקבולים המגיעים לחברה כחלק מסכום המינימום לשנת 2012.

מזכר ההבנות הינו לתקופה של 3 שנים אשר תתחדש אוטומטית לתקופות נוספות של שנה בכל פעם למעט אם בוטל מזכר ההבנות קודם לכן. במהלך 3 השנים הנ"ל מזכר ההבנות ניתן לביטול על ידי מי מהצדדים במקרה של הפרה אשר לא תוקנה במהלך 30 ימים ממועד קבלת הודעה על כך.

בכוונת הצדדים לחתום על הסכם מפורט אשר יתבסס על תנאי מזכר ההבנות. אי חתימה על הסכם מפורט כאמור לא תגרע מתחולתו ויכולת אכיפתו של מזכר ההבנות.

אלון נתנזון נשיא ומנכ"ל החברה מסר: "הסכם זה מהווה אבן דרך חשובה ביותר עבורנו. פרוקוגניה הינה חברה בעלת יכולות מדעיות וטכנולוגיות מתקדמות ייחודיות ו- Cy-Tech היא חברה שיווקית דומיננטית המשווקת לחברות בתחום מדעי החיים. ההסכם יוצר סינרגיה אסטרטגית חזקה במטרה לשווק ולהפיץ את המוצר האנליטי הייחודי של החברה בסין ובטיוואן".

הונג-ג'י, בעלים ומנכ"ל Cy-Tech מסר: "אנו מרוצים מאד מהאפשרות לעבוד יחד עם פרוקוגניה, שהינה מהחברות המובילות בעולם בתחום של גליקוביולוגיה עם מומחיות ספציפית בניתוח מבנה הסוכרים על גבי חלבונים. הניתוח המדויק שמבצע ה-GlycoScope הינו קריטי למגוון של יישומים כולל תהליכי פיתוח ויצור של תרופות ומוצרים ביו-רפואיים, בתחום מדעי החיים והמחקר הרפואי. אנו מאמינים ששיתוף פעולה זה יתרום לצמיחה בתעשיית מדעי החיים בסין וטיוואן ויעזור לנו להביא ערף מוסף גדול יותר ללקוחותינו".

מוצר הגליקואנליזה של פרוקוגניה הינו כלי אנליטי המיועד באופן ייחודי לחברות תרופות ולמעבדות מחקר. המכשיר משמש לצורך זיהוי וניטור מבנה הסוכרים של חלבונים במהלך שלבי הפיתוח והייצור של תרופות ביולוגיות וכן לשמוש ליישומים אחרים כמו במחקר בתאי גזע, פיתוח חיסונים ועוד.