החיוך הכי גדול בפייסבוק: לטובת ילדי עמותת משאלת לב

הרעיון מאחורי המיזם המשותף של תוכנית הבידור "ארץ נהדרת", מותג המסטיקים אורביט ועמותת משאלת לב, הוא מבצע התרמה מיוחד וחברתי במלוא מובן המילה - לטובת החברה ובאמצעות רשת חברתית

תוכנית הבידור של קשת, "ארץ נהדרת", מובילה שיתוף פעולה חברתי יחד עם מותג המסטיקים אורביט ועמותת משאלת לב (Make-A-Wish Israel) כדי להרכיב את החיוך הכי גדול בפייסבוק - לטובת ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. הרעיון מאחורי המיזם הוא לצאת במבצע התרמה מיוחד וחברתי במלוא מובן המילה - מצד אחד לטובת החברה ומצד שני באמצעות רשת חברתית.

בשלושת החודשים הקרובים יוכלו גולשים להעלות תמונות פרופיל של עצמם ללשונית מיוחדת בעמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת", כשמכל תמונות הגולשים יורכב פסיפס אחד גדול. כדי להעלות תמונה לעמוד הפייסבוק, יש לשלוח הודעת SMS עם המילה "חיוך" למספר 6870, ובכך לתרום 10 שקלים לילדי העמותה. בהודעה חוזרת יתקבל קוד אותו יש להזין בלשונית "חיוך למשאלת לב" בעמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת", שיאפשר צירוף התמונה לחיוך הענק.

שיתוף הפעולה בין שלושת הגופים נוצר לאור החיבור שלהם להיבטים שונים של מוטיב החיוך - צחוק ובידור, הסבת אושר באמצעות הגשמת משאלות ויצירת החיוך המושלם.

עמותת משאלת לב Make-A-Wish Israel הינה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות הלב של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, בין גילאי 3-18. העמותה פועלת בישראל 16 שנים ומאז הגשימה מעל 1,600 משאלות.