מודי וקטורזה עושים את זה שוב: דיסקונט בראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"דיסקונט טרייד" כובשת את דירוג הזכורות והאהובות

הפרסומת של בנק דיסקונט למערכת מסחר חדשה של הבנק בשם "דיסקונט טרייד", באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ובכיכובם של ישראל קטורזה ומודי בר-און, נכנסת לראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות בשבוע השני להופעתה בטלוויזיה. בשבוע שעבר היא כמעט נגעה בפסגה ודורגה במקום השני במדד הזכורות ובמדד האהובות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 11.3%, כאשר עוצמת הזכירות גבוהה ב-20% מהממוצע.

הפרסומת מובילה גם את מדד הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 23.3%, כאשר עוצמת האהדה נמוכה ב-20% מהממוצע.

בשבועות האחרונים ניכרת תחרות בתחום קופות-החולים. מכבי שירותי בריאות עלתה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס פובליסיס בהשקעה של 810 אלף דולר (מחירון), ושירותי בריאות כללית עולה לאוויר באמצעות מקאן-אריקסון (בהשקעה של כ-650 אלף דולר).

הפרסומת של מכבי שירותי בריאות, שבה אישה המתלוננת על התור הקצר שלא מאפשר לה לסיים תשבצים, מדורגת השבוע במקום השני במדד הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לפרסומת זו גבוהים באופן מובהק בקרב קהל בגילאי 55 ומעלה. הפרסומת של שירותי בריאות כללית נשארת מחוץ לטבלה.

הפרסומת של פלאפון, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - ירידה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (1.9 מיליון דולר) שהייתה של חברת yes.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה לשבועות הקודמים, כאשר מספרן עומד על 421 (בהשוואה ל-396 בשבוע שעבר).

השבוע נרשמה ירידה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, העומד על כ-35.6 מיליון דולר (בהשוואה ל-42 מיליון דולר בשבוע שעבר).