האם ואן פרסי יהפוך בקיץ למרוויח הגדול בפרמיירליג?

על-פי ה"סאנדיי טיימס", תציע מנצ'סטר סיטי לחלוץ הלוהט של ארסנל שכר בגובה 210 אלף ליש"ט בשבוע; ארסן ונגר מתעקש: הוא ישאר אצלנו

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, הצהיר בסוף השבוע כי רובין ואן פרסי, החלוץ הלוהט שלו שכבש העונה 32 שערים בכל המפעלים - לא יעזוב בקיץ הקרוב את המועדון. "יש לו חוזה בקבוצה עד 2013", אמר המנג'ר הצרפתי. "אנחנו רוצים שהוא יישאר כאן".

למרות הנחישות של ונגר לראות את ההולנדי ממשיך במדי התותחנים גם ב-2012/13, הספקולציות לגבי עתידו נמשכות: "הסאנדיי טיימס" מפרסם היום (א') כי מנצ'סטר סיטי פנתה לוואן פרסי והדגישה בפניו כי אם יעבור אליה בחלון ההעברות הקרוב, היא תהפוך אותו לשחקן המרוויח ביותר בפרמיירליג, עם שכר של 210 אלף ליש"ט בשבוע (כ-10.9 מיליון ליש"ט בעונה). ואן פרסי מרוויח כיום בארסנל שכר שנע בין 80 ל-100 אלף ליש"ט בשבוע.

המרוויח הגדול ביותר בליגה האנגלית כרגע הוא שחקן אחר של הסיטי, קרלוס טבז (12.6 מיליון ליש"ט בעונה). אך אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הארגנטיני יעזוב את הפרמיירליג בקיץ, מה שיהפוך את ואן פרסי לבכיר המשתכרים בליגה, אם אכן תושלם העברתו לסיטי.

יתר המרוויחים הגדולים בפרמיירליג כיום הם יא-יא טורה, סמיר נאסרי ודויד סילבה (כולם שחקני מנצ'סטר סיטי, מרוויחים 8.4 מיליון ליש"ט כ"א בעונה); וויין רוני (8 מיליון ליש"ט בעונה במנצ'סטר יונייטד); פרננדו טורס, פרנק למפארד וג'ון טרי (7.8 מיליון ליש"ט כ"א בעונה בצ'לסי).

ואן פרסי, אם אכן יעבור בקיץ לסיטי, יהפוך לשחקן החמישי שעוזב את ארסנל בשנים האחרונות לטובת כסף גדול יותר במועדון של השייח'ים מאבו-דאבי. קדמו לו קולו טורה, עמנואל אדבאיור, גאל קלישי ונאסרי. בימים האחרונים מתגברות הביקורות באנגליה סביב העניין הזה, כשבחלק מכלי התקשורת כבר מכנים את ארסנל "קבוצת בת" של מנצ'סטר סיטי.

אגב, לפי דיווחים קודמים בנושא ואן פרסי, ארסנל מתכוונת להציע לו חוזה משודרג בקיץ בסך 130 אלף ליש"ט בשבוע בלבד (נמוך ב-35% מההצעה המתגבשת של הסיטי).