פרויקט מגורים בת"א: דירות 4-5 חדרים ב-1.7-2.5 מיליון שקל

בפרויקט ההתחדשות העירונית "קדמת צהלה" בנווה-שרת עתידות לקום כ-1,000 יח"ד ב-2 מגדלים בני 24 קומות כל אחד ועוד 4 בנייני בוטיק בני 10 קומות

חברות אפרידר ואפגד מוציאות לדרך את פרויקט המגורים "קדמת צהלה" בנוה שרת תל אביב. בפרויקט עתידות לקום בשלב הראשוני 324 יח"ד ב-2 מגדלים בני 24 קומות כל אחד ועוד ארבעה בנייני בוטיק בני עשר קומות, שסביבם שטחים ירוקים נרחבים.

"קדמת צהלה" הוא חלק ממתחם התחדשות עירונית גדול שיכלול כ-1,000 יח"ד בשכונת צהלה וקריית עתידים. הפרויקט תוכנן ע"י אדריכל אברהם יסקי, והוא נמצא בשלב השיווק הראשוני, וטרם ניתן לו אישור בנייה. החברות צפויות להציע בפרויקט דירות 4-5 חדרים עם מרפסת, חניה ומחסן, החל ממחירים של 1.73-2 ו-2.1-2.5 מיליון שקל בהתאמה.

בהתאם לתוכנית מתאר של עיריית תל אביב לשנת 2025, נווה שרת תהפוך לאזור יוקרה, כאשר בין השטח שבין שכונת רמת החייל וצהלה לכביש גהה הוא מעתודות הקרקע האחרונות בעיר. במתחם תשוריין קרקע למוסדות ציבור, ספורט ועוד שימושים כלל עירוניים, שאין להם מענה ברחבי העיר, כמו גם קריית חינוך ומגרשי ספורט.

לדברי יעל דקל, מנהלת השיווק של "קדמת צהלה", "כמות הפניות והמתעניינים בפרויקט, עוד בטרם הוכרז רשמית על שיווקו, הביאו את אפרידר ואפגד לצאת לדרך כבר עתה במסגרת מבצע 'פריסייל' (מכירה מוקדמת) שיקדים את שלב הריסת הבניינים הקיימים".