מאבק ביהוד: סירבו לפינוי-בינוי ונתבעים בכ-32 מיליון שקל

בפרויקט הפינוי-בינוי ברחוב העצמאות אמורים הדיירים לקבל עבור כל דירה שתי דירות מרווחות בנות 5 חדרים הכוללות ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ושני מחסנים

זוג צעיר, בעלי דירה במתחם המיועד לפינוי-בינוי ברחוב העצמאות ביהוד, הביעו לאחרונה את סירובם לחתום על הסכמה להתחלת ביצוע פרויקט הפינוי-בינוי בבניין המגורים שלהם, וזאת חרף הסכמתם של למעלה מ-80% מקרב בעלי הדירות במתחם המעוניינים בפרויקט.

בפרויקט הפינוי-בינוי ברחוב העצמאות, עבור כל דירה מיושנת בשטח של 60 מ"ר עליה יוותרו הדיירים, הם עתידים לקבל שתי דירות מרווחות בנות 5 חדרים (120 מ"ר) הכוללות ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ושני מחסנים, וכל זאת בבניין חדש ומרווח עם מעלית, הבנוי בסטנדרטים גבוהים ומתוכנן לעמוד ברעידות אדמה ובתקיפות טילים.

לדברי עו"ד אלדר אדטו, המייצג את תושבי הבניין ברחוב העצמאות, בני-הזוג הסרבניים לא הצליחו לנמק בצורה עקבית את הסיבה לסירובם, ותחת זאת סיפקו הסברים סותרים ותמוהים לסירוב, שלא עמדו בהגדרות של סירוב לגיטימי לפרויקט פינוי-בינוי כפי שהן מוגדרות בחוק.

על כן, לדברי אדטו, לא נותרה לדיירי הבניין ברירה אלא לפנות לבית המשפט, בחסות חוק הדייר הסרבן, ולתבוע את נזקיהם מבני-הזוג הסרבניים - נזקים הנאמדים ב-32 מיליון שקל.