קופ"ח מכבי - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

מכבי עולה לראש טבלת המותגים המושקעים עם מסר על שביעות-רצון המבוטחים

1. חלון המעבר הנוכחי לקופת-חולים אחרת נסגר ב-15 במארס, ומכבי שירותי בריאות עולה עם קמפיין בולט הממקם אותה בראש טבלת 5 המותגים המושקעים השבועית. הדגש הפעם הוא על מהירות השירות וזמן ההמתנה הקצר לרופא, המומחשים בסדרה של סרטונים משעשעים מבית היוצר של יהושע TBWA.

הקופה מתקשרת את עובדת היותה המובילה בשביעות-רצון מבוטחיה ואת מגוון השירותים הניתנים ללקוח במקום אחד. יש לציין כי למרות שמטרת גל הפרסום הנוכחי של מכבי היא לצרף לקוחות חדשים, היא מצליחה לשדר בנוסף ערכים של קידמה וטכנולוגיה, ובכך קורצת ללקוחות הקיימים.

2. בנק דיסקונט נשאר בטבלה שבוע שני ברציפות עם פרסומת לדיסקונט INVEST, גם היא באמצעות יהושע TBWA. סרטון הפרסומת ארוך במיוחד (מעל לדקה) ומסכם סדרת פרסומות שכללה סיפור בהמשכים. גם מי שלא הצליח לעקוב אחרי נפתולי העלילה של מודי וקטורזה והחלפת התפקידים ביניהם, מקבל את המסר שבנק דיסקונט נכנס חזק לשוק ההשקעות.

3. לוטו ופלאפון, שניים מלקוחותיו של אדלר-חומסקי, נותרים גם הם שבוע נוסף בטבלת 5 המושקעים. הלוטו ממשיך לפרסם את ההגרלה השבועית באמצעות הלוטוגוצים ומארח בפרסומת את מורן אטיאס, ואילו פלאפון ממשיך עם קמפיין זוג מהחלומות. השוני היחיד מהשבוע האחרון היה שהלוטו הוסיף בשבוע החולף גם פרסום באנרים, ופלאפון לא.

4. המשביר לצרכן ממשיך בפיתוח עסקי מאסיבי וסוגר את החמישייה עם פרסומת למועדון הלקוחות שלו קלאב 365. כ-607 אלף לקוחות יש כבר במועדון זה, ההופך לנכס אסטרטגי של הרשת, שמעניקה הפעם באמצעותו הנחות בצומת ספרים. משרד הפרסום הוא מקאן אריקסון.

22
 22

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.