וואלה משדרגת את המייל: קבצים בגודל 500 מגה בחינם

וואלה השיקה היום שדרוג משמעותי לשירות המייל שלה, שילווה בקמפיין פרסומי באינטרנט, בעיתונות ובקולנוע, בעלות של כמיליון שקל ובכיכובו של אבי ביטר

חברת וואלה השיקה היום (ב') שדרוג משמעותי לשירות המייל שלה, באמצעותו המשתמשים יוכלו לשלוח קבצים עד 500 מגה בחינם וללא צורך לצאת מהמייל. השירות החדש מוצע באינטגרציה מלאה עם תיבת המייל ובאמצעות ממשק פשוט וידידותי לשימוש.

בכך, וואלה מציגה יתרון משמעותי כלפי שירותי מיילים אחרים. כך, למשל, בג'ימייל של גוגל ניתן לשלוח קבצים בגודל של עד 25 מגה בחינם. בהוטמייל ניתן לשלוח קבצים בגודל של עד 10 מגה בחינם ועד 20 מגה בתשלום של כ-20 דולר בשנה (שכולל, יש לציין, שירותי פרימיום נוספים).

בשירות המייל של יאהו ניתן לשלוח עד 100 מגה בחינם, באמצעות התממשקות לשירות yousendit. שירות זה, שניתן להשתמש בו ללא קשר ליאהו, הוא אחד הפתרונות המובילים היום בשוק לשליחת קבצים גדולים.

השירות אמנם מאפשר לשלוח קבצים גדולים ללא בעיה (50 מגה בחינם ועד 2 ג'יגה בתשלום), אך החיסרון הוא שהוא אינו חלק משירות המייל. בעיה דומה קיימת גם בשירות הישראלי המתחרה jumbomail, שהוקם ב-2008 ומאפשר לשלוח עד 200 מגה בחינם ועד 2 ג'יגה בתשלום.

השירות החדש של וואלה יתווסף באופן הדרגתי לתיבות המייל שלה בימים הקרובים. את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי בהפקת משרד הפרסום לעומק התודעה, שישודר באינטרנט, בעיתונות ובקולנוע, בעלות של כמיליון שקל ובכיכובו של אבי ביטר.

לדברי סמנכ"ל המוצרים בוואלה, עידו אשד, "השירות החדש במייל של וואלה! מספק את הפתרון החינמי המוצלח ביותר ברשת להעברת קבצים גדולים. וואלה! דואר מהווה את אחד מתחומי הפעילות החשובים שלנו, ובכוונתנו להתמיד בשיפור ובשכלול המערכת לטובת חוויית שימוש אופטימלית עבור הגולשים".

שירות הדואר של וואלה נחשב לפופולרי במיוחד, ועל-פי נתוני ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט, כ-23% מכלל הגולשים בישראל ביקרו בו בחודש ינואר השנה.

עוד עולה מהנתונים כי ממוצע הגולשים היומי עמד בינואר על 346 אלף גולשים בפועל (Real Users), וכי הם בילו בשירות 5 שעות ו-20 דקות. כמו כן, עולה כי 45% מהתעבורה לוואלה בינואר - מקורה בשירות המייל הפופולרי.

שליחת קבצים גדולים
 שליחת קבצים גדולים