טאואר מזנקת 6% לאור חוזה בקוריאה; 20 מ' ד' ב-2013

חברת השבבים ממגדל העמק תפתח ב"ייצור המוני" של מגברי אודיו עבור חברת DMB הקוריאנית

חוזה לטאואר בדרום קוריאה: חברת השבבים ממגדל העמק הודיעה היום (ד') כי תפתח ב"ייצור המוני" של מגברי אודיו עבור חברת DMB הקוריאנית. לפי הערכות בשוק, החוזה יניב לטאואר הכנסות של מעל 20 מיליון דולר בשנת 2013.

DMB עוסקת במתן פתרונות ניהול צריכת חשמל. מגברי האודיו שטאואר תספק לה מבוססים על טכנולוגיית ה-0.18 מיקרון בפלטפורמת ה-TS35PM של טאואר-ג'אז. המגבר הנוכחי, שפותח על ידי DMB עבור חברה מובילה בשוק מגברי האודיו הדיגיטליים, ישמש למכשירי טלוויזיה דיגיטליים ומערכות מיני-אודיו.

לפי דיווח של חברת DisplaySearch, שוק טלוויזיות ה-LCD ממשיך להיות השוק המוביל בתחום הטלוויזיות המיוצרות בעולם והוא מוערך בכ-84% מסך הטלוויזיות החדשות שיוצרו במהלך 2011. סך שוק טלוויזיות ה-LCD צפוי לצמוח בהתמדה ולהגיע לכ-270 מיליון יחידות בשנת 2014.

DMB היא כבר לקוחה של טאואר, כאשר התקנים נוספים בהן החברות מקיימות שיתוף פעולה הם: התקני LED, שבבי LNBP וממירי DC/DC.

"אנו ב-DMB מרוצים מאוד מהישגי מגבר האודיו הדיגיטלי שלנו המיוצר על הפלטפורמה המתקדמת של טאואר-ג'אז", אמר דונג-יול ג'יאונג, מנהל טכנולוגיה ראשי ב-DMB. "הישג זה התאפשר בזכות התמיכה של צוות טאואר-ג'אז ונוכח היציבות והביצועים של תהליכי ה-TS35/18PM של החברה. אנו שמחים במיוחד מהתמיכה והעזרה הטכנית אותה קיבלנו ממשרדה של טאואר-ג'אז בקוריאה ואנו מצפים בקוצר רוח להתחיל ולייצר את מוצרינו גם במתקן הייצור החדש של החברה ביפן, על מנת לייצר אותם קרוב גיאוגרפית למשרדינו".