בזק: אפליקציה ייעודית לחיבור בין הטלוויזיה למכשירים ניידים

בזק מאמצת את תקן ה-DLNA לשיתוף מדיה במהלך שיווקי חדש לחיזוק הקשר שלה עם הלקוחות הביתיים ■ האפליקציה מאפשרת שליטה על הטלוויזיה באמצעות הטאבלט, הסמארטפון או המחשב הנייד

חברת בזק הודיעה היום (ד') על מהלך שיווקי חדש לחיזוק הקשר שלה עם הלקוחות הביתיים. החברה הודיעה על אימוץ פרוטוקול ה-DLNA, לטובת שיתוף מדיה בין התקנים שונים ובעיקר בין המחשב לטלוויזיה.

במסגרת זאת, פיתחה החברה אפליקציה ייעודית שמאפשרת שליטה על הטלוויזיה באמצעות הטאבלט, הסמארטפון או המחשב הנייד.

מבזק נמסר כי הפרוטוקול מאפשר שיתוף וניגון קבצי מדיה בין מכשירים שונים המחוברים לאותה רשת ביתית. למשל, להציג על גבי הטלוויזיה סרט המאוחסן על המחשב הנייד, הטאבלט או הסמארטפון הכוללים WIFI, מה שהופך את המסך בסלון ליחידת מדיה סנטר.

הטלוויזיה היא אחת המועמדות האחרונות בבית לחיבור אל הרשת. עם הגעת חיבורי הרשת, מכשירי הטלוויזיה מקבלות כתובת IP משלהן שמאפשרות להם לתקשר עם עולם האינטרנט, דבר המאפשר לכל משתמש להתאים את תכני הצפייה באופן אישי.

במסגרת המהלך, בזק יוצאת במבצע במטרה לעודד לקוחות להצטרף לגלישה באינטרנט במהירות 20 מגה. בזק מציעה למצטרפים חדשים להצטרף לחבילת תקשורת הכוללת תשתית וספק אינטרנט במהירות 20 מגה ומעלה וליהנות מ-"Smart TV", מסוג LED של סמסונג 46 אינץ' בעלות של 99 שקל בחודש, בפריסה של 36 תשלומים שווים, סה"כ 3,564 שקל.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק: "הטלוויזיה הביתית הופכת להיות מרכז הבידור בבית. מצד אחד היא 'ספק' של אפליקציות ויישומים לגלישה באינטרנט ומהצד השני משמשת כ'מסך' מרכזי עם תמיכה בתקן DLNA החדשני, המאפשר לשתף קבצים ותכני וידיאו בין המכשירים השונים בבית".