מודי יכול להירגע: דיסקונט שוב בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן מתברגת למקום השני בדירוג האהובות ולמקום השלישי בדירוג הזכורות

בנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, ממשיך בסדרת הפרסומות למערכת המסחר "דיסקונט טרייד". השבוע, בפעם השנייה ברציפות, סרטון מהסדרה מדורג ראשון הן במדד הפרסומות הזכורות והן באהובות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת דומים השבוע לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.5%. במקביל, שיעורי האהדה נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 23.2%, כאשר עוצמת האהדה נמוכה ב-20% מהממוצע.

פרסומת נוספת בולטת השבוע היא זו של הבנק הבינלאומי, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של הפרזנטור אסי כהן, שבה הוא מבקש מנציגת הבנק להסביר לו שוב ושוב על התוכניות בבנק, וכך מעכב לקוחות אחרים בתור.

פרסומת זו מדורגת בשבוע הראשון להופעתה במקום השלישי במדד הזכורות ובמקום השני במדד האהובות. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת, עולה כי היא אהודה ביותר בקרב גילאי 18-34 וכן בקרב בעלי הכנסה הגבוהה מהממוצע.

הפרסומת של חברת נגב, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, לתוכנת ההדמיה NEGEVISION, היא המושקעת ביותר תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - עלייה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (1 מיליון דולר) של חברת פלאפון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע הקודם ועומד על 418 (בהשוואה ל-421 בשבוע שעבר).

במקביל נרשמה עלייה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, העומד על כ-40 מיליון דולר (בהשוואה ל-35.6 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומת
 פרסומת