טלדור רוכשת את גלאסהאוס בכ-6.75 מיליון דולר

גלאסהאוס ישראל, מתמחה באספקת שירותים בתחומי תשתיות תוכנה, מסדי נתונים, מערכות הפעלה ורשתות, כמו גם בייעוץ ויישום של פתרונות בתחום מערכות גיבוי, אחסון ואבטחת מידע

קבוצת טלדור חתמה היום על הסכם לרכישת גלאסהאוס ישראל, מהמובילות בארץ בתחום מתן פתרונות תשתיות מחשוב. התמורה במסגרת הרכישה היא 6.75 מיליון דולר. גלאסהאוס העולמית (GlassHouse Technologies) הינה חברה בינלאומית מובילה בתחום אספקת פתרונות ושירותי תשתיות IT . גלאסהאוס ישראל, מתמחה באספקת שירותים בתחומי תשתיות תוכנה, מסדי נתונים, מערכות הפעלה ורשתות, כמו גם בייעוץ ויישום של פתרונות בתחום מערכות גיבוי, אחסון ואבטחת מידע.

גלאסהאוס ישראל הוקמה בפברואר 2007 כתוצאה מרכישה ומיזוג של שתי חברות ישראליות, MBI ואינטגריטי, ובין לקוחותיה גופים ומשרדים ממשלתיים וחברות מובילות בתחומי התעשייה, הבנקאות וההיי-טק.

עם השלמת הרכישה, הצפויה בתוך מספר שבועות, יפעלו טלדור וגלאסהאוס לשילוב כוחות בתחומי ה-Data Centers, שרתים וגיבוי, וירטואליזציה, מסדי נתונים, ואחסון, ואלה לצד יכולות חברת הבת טלדור תקשורת בתחומי תשתיות המחשוב, תקשורת טלפוניה ווידאו אחודה, אבטחת המידע והתקשורת, יבטיחו מתן מענה מלא וייחודי של מגוון רחב של פתרונות מקצה לקצה לצרכי לקוחות שתי החברות.

אריה רימיני, מנכ"ל קבוצת טלדור, מסר כי "רכישת גלאסהאוס מרחיבה ומעמיקה את היצע הפתרונות של טלדור והופכת אותנו ל-one-stop-shop הרחב בישראל".