הבנק הבינלאומי - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

במקום השני השבוע - מכבי שירותי בריאות עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

1. מסתבר שפרסומות לבנקים יכולות להיות עסק מצחיק. השבוע מופיעים בחמישיית המותגים המושקעים גם הבנק הבינלאומי וגם בנק דיסקונט, או אם תרצו, אסי כהן ויגאל עדיקא מול ישראל קטורזה ומודי בר-און. הבנק הבינלאומי ממשיך באמצעות פרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב עם עלילות "בנק אימפריה", ומציג את מסלול חיסכון לחשבון דינמי. כל זאת, כמובן, מול קמפיין ההשקעות המאסיבי של דיסקונט שעדיין ממשיך לפרסם בווליום גבוה. דיסקונט מציג השבוע, באמצעות יהושע TBWA, את אפליקציית דיסקונט בסלולר, ועם ישראל מתבקש להתחיל להשקיע.

2. אפרופו פרסומות מצחיקות, בזק בינלאומי, שהשיקה באחרונה כבל תת-ימי משלה, יוצאת במבצע ארצי לצירוף לקוחות חדשים. כל זאת, תחת המשקעים הקשים שהותיר באחרונה המבצע החריג של הוט בקרב ספקיות האינטרנט, שהפכו להיות מאוימות על-ידה. ייאמר לזכות בזק בינלאומי כי העבודה העקבית שלה עם דמות התוכי והכבל התת-ימי שלה מעניקים לה בידול משמעותי על המסך. הפרסומת עלתה באמצעות אדלר-חומסקי.

3. מכבי שירותי בריאות עדיין לא יורדת להגנה וממשיכה להופיע שבוע שני ברציפות בטבלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.5 מיליון שקל לקמפיין המציג את מהירות ויעילות השירות שלה.

4. קבוצת שטראוס סוגרת את טבלת 5 המותגים המושקעים עם קמפיין לדנונה. שטראוס שומרת על הקו הקריאטיבי של פרסומות דמויות ריאליטי למוצר זה, והפעם היא מסתכלת למחאה החברתית בלבן של העיניים ומציעה 20% הנחה על המוצר.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.