חברת אנסוליין הודיעה על הצלחת הנפקת הזכויות

החברה הודיעה הבוקר על גיוס של כ-5.2 מיליון שקל ■ על פי החברה, אחוז המשקיעים שהשתתפו עמד על 96.43% ■ "מדובר בהבעת אמון בחברה", אמר המנכ"ל רון נגר

חברת אנסוליין, העוסקת במחקר ופיתוח תרופות לחולי סכרת, הודיעה הבוקר (ב') על הצלחה בגיוס מיידי של כ-5.2 מיליון שקלים במניות וסכום עתידי דומה במידה והאופציות שהוקצו במסגרת הצעת הזכויות ימומשו. בהודעה של החברה נכתב ששיעור ההשתתפות עמד על 96.43%.

"אני גאה על הבעת האמון באינסוליין אשר באה לידי ביטוי בגיוס שהשלמנו היום עם שיעור השתתפות גבוה מצד המשקיעים", אמר רון נגר, מנכ"ל אינסוליין. "מדובר בהבעת אמון מצד כל המשקיעים שלנו הן הפרטיים והן המוסדיים וחשוב לומר כי ההישג בולט על רקע מצב השווקים הפיננסים ורק מדגיש את אמון בעלי המניות שלנו בפוטנציאל הגדול באינסוליין. כעת נוכל להמשיך אל היעדים האסטרטגים אותם הצבנו לטובת החברה ובעלי המניות ונשאף להציג הישגים והתפתחויות עסקיות בשנה הקרובה".

לאחרונה דיווחה החברה כי ניתוח תוצאות השלב הראשון של ניסוי הקליני ל-FDA שערכה החברה מצביע כי שימוש במכשיר ה-InsuPatch שלה, השיג גידול בכמות האינסולין בדם לעומת כמות האינסולין ללא השימוש במוצר. התוצאה שהתקבלה הינה גבוהה מהיעד הנדרש בפרוטוקול הניסוי הקליני של ה-FDA אשר דרש גידול של לפחות 10%.