אלרוב פותחת באמסטרדם מלון בהשקעה של 157 מיליון אירו

מלון "קונסרבטוריום" היה בשלבי הרצה החל מינואר 2012 ■ המלון מכיל 129 חדרים וסוויטות בגדלים של 30-170 מ"ר

לאחר שנתיים של שיפוץ מקיף בהשקעה כוללת של כ-157 מיליון אירו, תפתח קבוצת אלרוב באפריל הקרוב את מלון "קונסרבטוריום", המלון הראשון באוסף מלונות היוקרה של החברה באירופה.

המלון שהיה בשלבי הרצה החל מינואר 2012 שוכן במוקד התרבותי של העיר, באיזור המוזיאונים והגלריות ולצד רחוב הקניות היוקרתי המפורסם, P.C hoofstraat.

במפגש עיתונאים שקיימה היום (ג') החברה סיפר ג'ורג'י אקירוב, מנהל הפעילות המלונאית קבוצת אלרוב, כי מדובר במבנה הסטורי שהוקם ב-1897 ושימש כביה"ס למוסיקה של אמסטרדם. המלון שמשתרע על פני 20 אלף מ"ר שופץ ועוצב מחדש ע"י האדריכל האיטלקי פיירו ליסוני שעיצב גם את מלון ממילא.

מעבר ל-129 חדרים וסוויטות יוקרתיות (שליש מהם דופלקסים) בגדלים של 30-170 מ"ר הוא כולל בין השאר אולם אירועים, מרכז עסקי, חדרי ישיבות מצוידים, מסעדת בראסרי, מסעדת שף , בר אקסקלוסיבי ומתחם הוליסטי.

אקירוב סיפר כי בדומה למלון ממילא בירושלים, גם במלון הקונסרבטוריום פועל "אקאשה", מתחם הוליסטי המשתרע על פני 1,000 מטר וכולל בריכת שחייה וספא, חדר כושר, בר אורגני ומרכז פילאטיס ויוגה. "קונספט האירוח בקונסרבטוריום כוון אל האורח המודרני 'המבין והמתוחכם', אותו אדם שוחר הסטוריה שיודע להעריך גם אמנות ולייף-סטייל", אמר אקירוב.

מחירי החדרים והסוויטות במלון החדש נעים 375 אירו ל3000 אירו על בסיס לינה וארוחת בוקר.

אקירוב ציין כי במהלך 2013 הקבוצה תמשיך לפעול לאיתור מבנים נוספים בערים תיירותיות מהחשובות בעולם כמו מילאנו, רומא, ברלין וברצלונה - לצרכים של הקמת בתי מלון יוקרתיים נוספים.