עכשיו זה סגור: ברודקום רוכשת את ברודלייט ב- 195 מ' ד'

לאחר משא ומתן שנמשך חודשיים ענקית השבבים ברודקום הודיעה כי תרכשו את ברוטלייט ■ ברודקום תעניק לחברה כ-10 מיליון דולר נוספים במידה ותעמוד ביעדים שהציבה לה בתחום פיתוח השבבים

זו לא הפעם הראשונה שרכישת ספקית השבבים לתקשורת אופטית, ברודלייט הישראלית, עומדת על הפרק, אלא שהפעם זה סגור. היום (ד') דווח כי ענקית השבבים ברודקום רוכשת את חברת השבבים הישראלית ברודלייט, המפתחת שבבים עבור תקשורת אופטית בטכנולוגיית GPON, תמורת 195 מיליון דולר. בנוסף, ציינו בברודקום כי יעניקו לברודלייט כ-10 מיליון דולר נוספים במידה ויעמדו ביעדים שהוצבו להם בתחום פיתוח השבבים.

עבור ברודקום, שנסחרת בוול סטריט לפי 21 מיליארד דולר, זוהי הרכישה העשירית בישראל. בשנה וחצי האחרונות רכשה ברודקום חמש חברות כאשר את מהלכי ה-M&A של החברה מנהל שלמה מרקל, סגן נשיא בחברה

ברודלייט מפתחת שבבים עבור תקשורת אופטית בטכנולוגיית GPON, ומתרכזת בהעברת נתונים במהירות של עד 2.5 ג'יגה-ביט בין המרכזיות האזוריות למשתמש הסופי בבית או במשרד. הטכנולוגיה הזו כבר קיימת בברודקום, אם כי ככל הנראה לא היוותה פתרון מספק עבורה, מה שהביא אותה לרכישת החברה הישראלית.

הפעילות הנרכשת תירכש ע"י חטיבת הפס הרחב של ברודקום ( Broadband Communications Group ‏), שמספקת פתרונות תקשורת מהירה ללקוח הסופי בבתים הפרטיים ובמשרדים, ולא חטיבת התשתיות של החברה. לדברי מנהל החטיבה, דן מרוטה (Dan Marotta), הרכישה תאפשר לברודקום לספק ללקוחות פתרון כולל מהמרכזיה ועד לבתים.