משרדו של ראש לשכת עוה"ד דורון ברזילי מתפרק

שותפו של ברזילי בשנתיים האחרונות, עו"ד קובי כהן, הודיע לו בימים האחרונים כי הוא מפרק את השותפות ביניהם

לראש לשכת עורכי הדין, דורון ברזילי, מתוספת בימים אלה דאגה חדשה - בתחום הפרנסה. ל"גלובס" נודע כי משרד עורכי הדין של ברזילי, המתמחה בתחום המיסוי, עומד בפני פירוק. זאת לאחר ששותפו של ברזילי בשנתיים האחרונות, עו"ד קובי כהן, הודיע לברזילי בימים האחרונים כי הוא מפרק את השותפות ביניהם.

ברזילי וכהן החלו בשותפות ביניהם עוד כשברזילי כיהן כיו"ר ועד מחוז תל-אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין, בקדנציה הקודמת. לפני שנכנסו לשותפות היה עו"ד ברזילי שותף במשרד עורכי דין קטן אחר, ואילו עו"ד כהן שימש כפקיד שומה של היחידה הארצית לשומה, שהיא יחידת עילית של רשות המסים. גם ברזילי שימש בעברו בתפקידים שונים ברשות המסים.

"תפיסות שונות"

משרדם המשותף של עורכי הדין ברזילי וכהן אמור להפסיק לפעול בעוד כ-3 חודשים, ואולם לא ברור מה תהיה חלוקת ההכנסות ביניהם בזמן שנותר.

בתגובה לפניית "גלובס" מסר ראש הלשכה ברזילי: "עקב תפיסות שונות בדבר עתיד המשרד ואפשרות של מיזוג עתידי, החלטנו לאחרונה חברי, עו"ד קובי כהן, ואני, בהחלטה משותפת, ברוח טובה ולאחר מספר שנים יחד, להיפרד ולהמשיך ולשתף פעולה במסגרות חדשות".

לעומת ראשי לשכה קודמים, שחילקו את זמנם בין הפרקטיקה הפרטית שלהם לבין תפקידם הציבורי, עו"ד ברזילי משקיע את רוב זמנו וימיו בענייניה של לשכת עורכי הדין.

תפקיד ראש הלשכה הוא תפקיד ללא שכר, ואולם בקדנציה הקודמת הציע ראש הלשכה דאז, עו"ד יורי גיא-רון, להפוך תפקיד זה לתפקיד בשכר חודשי של 50 אלף שקל, כדי לאפשר לראש הלשכה להקדיש לכהונתו את כל זמנו. ברזילי התנגד בשעתו להצעה זו.