"ביז קופון" ועמותת "שכן טוב" עוזרים למשפחות נזקקות בפסח

אתר "ביז קופון" מאפשר לרכוש שובר סל מזון ב-75 שקל או סל מזון מורחב ב-150 שקל עבור אחת מ-2,000 המשפחות הנזקקות שעמותת "שכן טוב" תומכת בהן

"גלובס", "ביז קופון" ועמותת "שכן טוב" משתפים פעולה במיזם חברתי לקראת חג הפסח.

במסגרת זו, מאפשר אתר "ביז קופון" לרכוש שובר סל מזון בסיסי ב-75 שקל או סל מזון מורחב ב-150 שקל עבור אחת מ-2,000 המשפחות הנזקקות אשר עמותת "שכן טוב" תומכת בהן ולאפשר להן לקיים את ארוחת החג.

את התרומה ניתן לעשות בשם החברה/העסק או בשם העובד, ועם סיום התרומה באתר יישלח אל בית העסק שובר מהודר אותו יוכל בעל העסק להקדיש לעובדיו כתרומה בשמם למטרה מבורכת או לשמרו כתרומת החברה. כמו כן, תישלח אל בית העסק קבלה מעמותת "שכן טוב" אשר יוכל להזדכות עליה במס.

"ביז קופון" מבית "גלובס", אתר דילים יומי לרכישות עסקיות, הינו אתר הקופונים העסקיים הראשון והמוביל בישראל. "ביז קופון" מיועד לבעלי עסקים וחברות. האתר מציע מגוון רחב של פתרונות לפי הצרכים הייחודיים של בעלי העסקים.

עמותת "שכן טוב" הינה עמותה רשומה הפועלת על טהרת ההתנדבות. בעמותה חברים כאלף מתנדבים מכל שכבות הציבור. העמותה איננה נתמכת על-ידי גופים ממשלתיים או ציבוריים ומתקיימת על בסיס תרומות בלבד. בין פעילויות העמותה - חלוקת סלי מזון מדי סוף שבוע למשפחות נזקקות, מרכזי למידה ובתי-קפה לנוער בסיכון.