אלי פיניש קנה דירה בפרויקט גינדי ת"א ב-2 מיליון שקל

מדובר בדירה בשטח 67 מ"ר עם מרפסת בשטח 10 מ"ר בקומה השלישית של בניין מספר 5 בפרויקט ■ גם אייל קיציס וטל פרידמן רכשו לאחרונה דירות בפרויקט

האם קשת צריכה לשקול להעביר את צילומי התוכנית "ארץ נהדרת" לפרויקט גינדי תל-אביב? ל"גלובס" נודע כי לאחר ששני כוכבי התוכנית, אייל קיציס וטל פרידמן, רכשו דירות בפרויקט, מצטרף אליהם כעת גם אלי פיניש שחתם חוזה לרכישת דירה בפרויקט.

מדובר בדירה בשטח של 67 מ"ר עם מרפסת בשטח 10 מ"ר בקומה השלישית של בניין מספר 5 בפרויקט. שווי הדירה שנרכשה עומד על כ-2 מיליון שקל.

לאחרונה פרידמן רכש בפרויקט דירה דומה לזו שרכש עתה פיניש, בשטח 67 מ"ר על מרפסת בשטח 10 מ"ר, ואילו קיציס רכש דירת פנטהאוז בשטח 210 מ"ר עם מרפסת בשטח 100 מ"ר.

פרויקט גינדי תל-אביב, שנבנה על-ידי החברות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי וריבוע כחול נדל"ן, ממוקם על חורבות השוק הסיטונאי במשולש הרחובות קרליבך, החשמונאים ודרך מנחם בגין בתל-אביב.

המתחם יכלול בשלב הראשון 723 דירות ב-11 בניינים בני 14 קומות. לצד מתחם המגורים מתוכננים לקום מוזיאון, בית-ספר יסודי וגני ילדים, מרכז ספורט ושטחי מסחר. עד כה נמכרו בפרויקט למעלה משני שליש מהדירות.