הפרסומת של המשביר עם עדי אשכנזי - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק, בכיכובם של גידי גוב ושלמה בראבא, ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות הזכורות

הפרסומת של חברת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, מדורגת בשבוע השני להופעתה בטלוויזיה במקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות. בפרסומת, גידי גוב ושלמה בראבא מציגים מבצע לשדרוג חבילת הגלישה.

הקמפיין של המשביר לצרכן, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מתמקם בראש מדד הפרסומות האהובות ביותר. רשת המשביר לצרכן לא הופיעה במדד הזכורות והאהובות יותר מ-4 חודשים, ואילו עדי אשכנזי, אחת הקומיקאיות האהובות ביותר בישראל, מושכת את הפרסומת שלה עד לראש טבלת האהובות.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי התקופה שלפני החגים מתאפיינת בריבוי פרסומות מכירתיות ופרסומות המקדמות מבצעים לחגים, ופחות בפרסומות קריאטיביות בעלות הפקה יקרה, ולפיכך לא ניכרת בולטות רבה לאף פרסומת השבוע בהתייחס לשיעורי הזכירה. עם זאת, בשבע מהפרסומת הזכורות ביותר השבוע מופיעות סיטואציות קומיות, מה שמצביע על הבולטות שמקנה הפן ההומוריסטי לפרסומות אלה לעומת אחרות.

הפרסומת של בזק היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.1 מיליון דולר, זאת לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה יחסית לשבוע הקודם, כאשר מספרן עומד על 464 (בהשוואה ל-429 בשבוע שעבר).

במקביל, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נשאר דומה לשבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-43.3 מיליון דולר.

עדי
 עדי