משרד התקשורת: לא נתערב בסכסוך בין Hallo 015 ופלאפון

(עדכון) - רביב יצחקי, סמנכ"ל השיווק של Hallo 015: "העסקה גמורה - נגיע להבנות מול פלאפון ונמכור סלולר ללא הגבלה ב-99 שקל; היה ברור שילכלכו עלינו"

משרד התקשורת הודיע לחברת היל"ת, הבעלים של Hallo 015, כי החליט לדחות את בקשתה להתערב בסכסוך מול חברת פלאפון - כך נודע ל"גלובס".

‏המשרד הפנה את החברה אל יחיאל בן-שושן, מפעיל הסלולר הווירטואלי שקיבל רישיון מהמשרד, ואותו אמורה Hallo 015 לרכוש.

‎‎לא מתערבים

בשבוע שעבר, עוד בטרם הושלמה העסקה לרכישת נגב תקשורת שבבעלות בן-שושן, התלוננה Hallo 015 למשרד התקשורת על כך שפלאפון מנסה לפגוע בתחרות ולא לקיים את ההסכם שיש לנגב לשימוש ברשת שלה.

פלאפון מצידה טענה כי היא אינה מכירה את בעלי המניות של Hallo 015, ולכן ברצונה לקבל מהחברה ערבויות גבוהות יותר.

‏כעת, כאמור, דחה המשרד את הטענות של Hallo 015, והודיע לה כי עד שהיל"ת לא תשלים את רכישת הפעילות הסלולרית, הוא לא יתערב במחלוקות שהתגלעו מול פלאפון.

‏‎‎‏"העסקה גמורה"

בשיחה עם "גלובס" אמר סמנכ"ל השיווק של Hallo 015, רביב יצחקי, כי החברה מתכוונת להשלים את העסקה לרכישת פעילות ה-‏MNVO‎‏ מבן-שושן עוד היום (א'), או בתוך ימים ספורים.‏‎ ‎‏"בכל מקרה העסקה תתבצע כי היא גמורה, ונשארו קצוות אחרונים שצריכים להיסגר בין עורכי הדין", הוא מצהיר.‏

לדבריו, ברגע שתסתיים העסקה עם בן-שושן, יושלמו כל יתר הפרטים עם פלאפון, והחברה מתכוונת להיכנס לעולם הסלולרי כפי שהצהירה והבטיחה‎.‎

"היה ברור שיהיו ניסיונות ללכלך על החברה במסגרת הכניסה שלה לשוק", אומר יצחקי, ומוסיף כי "כל מה שאפשר לעשות זה לעכב אותנו עוד קצת, אבל אנחנו מתכוונים לעמוד במחויבות שלנו. מהות ההסכם לרכישת הפעילות הסלולרית היא ההסכמים עם פלאפון, ואנחנו מתכוונים להגיע איתם להבנות בצורה מסודרת ומאמינים שכך יהיה".

‏תצטרך לשקול את פעילותה הסלולרית

‏בשבוע שעבר הדהימה Hallo 015 את שוק התקשורת כשהכריזה על עסקה משתלמת במיוחד - 99 שקל לחודש עבור שיחות והודעות ‏SMS ‎‏ ללא הגבלה.

בתוך זמן קצר התברר כי החברה שיווקה את המהלך עוד בטרם סגרה את העסקה לרכישת פעילות הסלולר של בן-שושן, ועוד לפני שהשלימה את סגירת כל הפרטים מול פלאפון, שעל הרשת שלה היא אמורה להתארח.

המצב שיצרה גרם לעננה כבדה סביב אופן פעולתה, והעובדה שפנתה למשרד התקשורת על מנת שיתערב לטובתה יצרה תחושה שברצונה שהמשרד יעזור לה להיחלץ מהקשיים שנוצרו במגעים מול פלאפון.

‏בשורה התחתונה, אם היום או בימים הקרובים לא תיחתם העסקה - Hallo 015 לא תוכל לעלות לאוויר ותצטרך לשקול מחדש את פעילותה הסלולרית.

‏לדברי יצחקי, כאמור, הדבר לא יקרה, והעסקה תושלם במלואה.