השיחה: אילן בירנפלד עושה את ת"א

מי השתתפו במרתון ת"א? ■ מי הגיעו לחתונתו השלישית של יוסי ויליגר? ■ וגם: מה חושב אילן שילוח על המהלך האחרון של שלי יחימוביץ'?

במזג אוויר אידיאלי לריצה הזניק ראש עירית תל-אביב, רון חולדאי, ביום שישי בבוקר את מרתון ג'ילט תל-אביב. רחובות וכבישי העיר נחסמו לטובת כ-25 אלף הרצים שהתכוננו חודשים ארוכים לקראת האירוע.

צחי פישביין, מרתון ג'ילט ת
 צחי פישביין, מרתון ג'ילט ת

צחי פישביין


בכירי המגזר העסקי לא נותרו אדישים והתייצבו להשתתף במקצים השונים. בין רצי המרתון השלם: עו"ד ארז סלונים (בנו של עו"ד אורי סלונים שבא לעודד) שהשלים את המרתון ב-02:50:46 והגיע במקום העשירי בתחרות ובמקום הרביעי לקבוצת הגיל שלו, אילן טוביהו (03:43:30), עו"ד אודי אפרון שותף במשרד פירון (03:31:38), טל רבן (04:41:03) וברק פלצ'י מנהל השיווק של סמסונג ישראל (03:59:08).

יצחק הרצוג, מרתון ג'ילט ת
 יצחק הרצוג, מרתון ג'ילט ת

ח"כ יצחק הרצוג

רצו חצי מרתון: שרון קדמי (01:43:19), קרנית גולדווסר (01:52:50) ורן דנאי (01:56:59). "הסתפקו" ב-10 ק"מ: פיליפ רו (01:03:49), צחי פישביין (01:06:14), עודד פרנקל (00:46:26), ח"כ יצחק הרצוג (01:03:05), אנדרו חורש (00:59:03), עו"ד יורם ראב"ד (01:15:40), גיורא עופר (01:06:43), עו"ד אודי ארצי, שותף במשרד ש. הורוביץ ושות' שרץ עם בתו הדס (01:06:10) ודרור לב מנכ"ל רשת S.WEAR (00:49:57). כמו כן השתתפו במרתון 90 עובדים ובוגרים מטעם פירמת רואי החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר שאף הגדילו לעשות והדפיסו על חולצתם את לוגו וראייטי, נתן השראה: רו"ח אילן בירנפלד (01:03:52), השותף המנהל של הפירמה שמשמש גם כחבר הנהלת וראייטי. עוד רצו: אסתר אלדן, דני מרגלית, רויטל לוי צוברי, חנה פרי-זן ו-ורד רוזן.

ויליגר נישא בשלישית

איש העסקים יוסי ויליגר נשא לאישה בשישי בצהריים את הדר מימון, עיתונאית לשעבר במגזין "ביג טיים".

יוסי ויליגר, הדר מימון, מתחתנים / צילום: יוסי כהן
 יוסי ויליגר, הדר מימון, מתחתנים / צילום: יוסי כהן

הדר ויוסי ויליגר

טקס החופה התקיים בבית הכנסת הגדול באלנבי בנוכחות המשפחה וחברים קרובים ונערך על-ידי הרב לאו. זוהי חתונתו השלישית של ויליגר. בשעות אחר-הצהריים המאוחרות הגיעו למועדון התיאטרון ביפו חברים ומשפחה להשתתף במסיבת החתונה.

נוחי ואורלי דנקנר, חתונת יוסי ויליגר / צילום: יוסי כהן
 נוחי ואורלי דנקנר, חתונת יוסי ויליגר / צילום: יוסי כהן

נוחי ואורלי דנקנר

נהנו ממטעמים, בר אלכוהולי משובח ומריקוד סלואו חתן וכלה על הרחבה: 3 בנותיו של ויליגר, האח צבי ויליגר, עמי ומיכל פדרמן, עו"ד צביקה פירון, חלי ואייל דוידס, אוריאל לין, אריה זייף וגם אורלי ונוחי דנקנר שהגיעו הרבה אחרי כולם.

יום האישה של רווח

מותג האיפור הבינלאומי "בובי בראון" עשה עלייה ונחת בקניון רמת-אביב. לרגל פתיחת החנות החדשה, בה הושקעו כ-2 מיליון שקל, אירח אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, מספר אירועים. בחמישי בערב הזמינו עליזה זאנה וניצן אופיר לאירוע שהפיק אלירן ברדוגו, נשות עסקים, נשות חברה ונשים של, ליהנות מיחס V.I.P. אמן האיפור והמנהל האומנותי של המותג, אדוארדו פאריירה, מלווה במאפרים שהוטסו מסניפים שונים של המותג בעולם, קיבלו את הנשים לשיעור באיפור והתנסות המוצרים.

אורן רווח, מירי חבס, השקת מותד האיפור
 אורן רווח, מירי חבס, השקת מותד האיפור

אורן רווח ומירי חבס

הגיעו להתחדש באיפור אביבי לקראת החג: אוולין דואק, מירי חבס שנאלצה לעזוב מוקדם למשחק של מכבי תל-אביב והמשך אירוח של משלחת אנשי עסקים מחו"ל, עו"ד מירי טוכמאייר, עו"ד זיו ביילין עם הבעל גיל, עינת שרוף שחזרה השבוע מהופעה פרטית במקסיקו, אלונה ברקת, חנה גרטלר, דליה ממרוד עם בתה מורן, טל חייצ'ק, שרון כידון, בת-שבע בובליל, גלית פרבר ונוספות.

עופר מגשימה משאלות

בהאנגר 11 בנמל תל-אביב נערך ברביעי בערב האירוע השנתי של עמותת משאלת לב המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים. את פני האורחים קיבלו מייסדי העמותה דניס ואבי בר-אהרון. נשיאת הכבוד של העמותה, בתיה עופר, הזמינה ואירחה חברים רבים מהמגזר העסקי שהגיעו לתרום בהם: הבעל הגאה עידן עופר, אלי וחנה יונס, מיכל פורר, דרורית ורטהיים שהגיעה בין הראשונים, איתן בן-אליהו, ניר גלעד, רז ואור שטיינמץ, טל ואורי חייצ'ק, אירית אייזקסון, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, בת-שבע בובליל, עו"ד יאיר כספי, יוני דותן, עו"ד בני דון-יחיא ונוספים.

בתיה ועידן עופר, האירוע השנתי של
 בתיה ועידן עופר, האירוע השנתי של

בתיה ועידן עופר

בתה הגדולה של עופר נכחה אף היא באירוע וקיבלה שיעור מאלף במעשים טובים. הנחתה: גלית גוטמן. באמנותי: יעקב פרי יו"ר מזרחי-טפחות, מעניק החסות הראשית לאירוע, שפתח את הערב בהגשמת משאלה פרטית משלו וליווה עם חצוצרה את להקת The girls בשיר "When you wish upon a star". עוד על הבמה: הופעות של שירי מימון ושמעון בוסקילה, ישראל קטורזה וקובי פרץ.

יאיר סרוסי מזמין

לידיעת הנשארים בארץ בחול המועד פסח, שעמלים על תכנון הלו"ז התרבותי לילדים: פרויקט "פועלים למען תרבות, טבע ויופי", ייערך זו השנה השמינית על-ידי בנק הפועלים. בין מגוון האתרים ברחבי הארץ שנבחרו וייפתחו חינם אין כסף לכלל הציבור: מוזיאון תל-אביב לאמנות, יער האיילים, גן גורו, גן החיות בחיפה, מוזיאון ישראל במרכז רבין, הגן הבוטני בירושלים, מוזיאון חיל האוויר בחצרים, צריף בן-גוריון, יד לשיריון לטרון, מוזיאון נחום גוטמן, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון לתולדות ההתיישבות בעמק, מוזיאון המים בנגב, גן המדע על שם קלור של מכון דוידסון במכון ויצמן ועוד.

רמי לוי מותח

מתיחה של 1 באפריל: רמי לוי הודיע הבוקר (א') כי הוא מצטרף לפוליטיקה ויהיה מספר 2 ברשימה של יאיר לפיד. לוי אישר את הפרטים בראיון לתוכנית של אורלי וילנאי וגיא מרוז הבוקר בערוץ 10, אולם יותר משעה לאחר שאמר את הדברים הוא אמר ל"גלובס" כי מדובר במתיחה. במהלך אותה שעה לוי - בתיאום עם הפקת ערוץ 10 - לא ענה לטלפונים. "האג'נדה שלי חברתית ונוכל ביחד להביא את הבשורה לעם. בשביל להתניע מנוע צריך פלוס ומינוס", אמר לוי לערוץ 10. מי שמכיר את לוי ועסקיו יודע שאין בכוונתו ללכת לפוליטיקה. הכניסה לפוליטיקה עלולה להשפיע לרעה על העסקים הציבוריים של רמי לוי, קרי על רשת רמי לוי שיווק השקמה. בנוסף, לו לוי היה מצטרף לפוליטיקה ליאיר לפיד, או אז סביר שההודעה הייתה נמסרת במסיבת עיתונאים מסודרת.

מצייצים

אילן שילוח חושב שעדיף היה לשלי ללכת עם האמת שלה ולהצהיר שהיא רוצה להיות שרת האוצר ולא להצהיר על מירוץ לראשות הממשלה