הרעיונות המפתיעים ביותר שהניבו לבעליהם מיליוני דולרים

בעוד רבים חולמים בהקיץ על הרעיון שיביא להם את המיליון, רק מעטים מצליחים להפוך את "הרעיון שנגלה להם בחלום" לערימת מזומנים בשווי של מיליון דולר או יותר ■ בין הרעיונות: משקפי שמש לכלבים, שיניים מזויפות ומזלג שהוא גם סכין

האם ראיתם פעם מוצר או עסק מצליח ושאלתם את עצמכם "איך לא חשבתי על זה קודם"? בעוד רבים חולמים בהקיץ על הרעיון שיביא להם את המיליון, רק מעטים באמת מצליחים להפוך את "הרעיון שנגלה להם בחלום" לערימת מזומנים בשווי של מיליון דולר או יותר.

כאשר מאפיינים את הרעיונות המצליחים ביותר שגרמו לבעלים שלהם להתעשר, ניתן לומר שאלה הם רעיונות פשוטים למדי הקשורים לענייני היום-יום, כמו למשל לבוש ומזון. יזמים אחרים המציאו מוצרים ייחודיים ומקוריים יותר שלא היו קיימים בעבר והוסיפו ערך לציבור הצרכנים.

בכל מקרה, רשימת הרעיונות המוצגת תפתיע אתכם ותגרום לכם לקנא ביזמים שהעזו להפוך את החלום בהקיץ שלהם למציאות ששווה מיליונים.

Doggles - את משקפי השמש לכלבים המציא אדם בשם רוני די לולו. הרעיון המקורי של לולו הבריק במוחו בשנת 1997 כאשר טייל בפארק עם מידנייט, כלבו האהוב, שהיה רגיש לאור ולא הצליח לתפוס את הכדור שלולו זרק לו. "חבשתי משקפי שמש שהגנו עליי וחשבתי מדוע גם למידנייט אין משקפי שמש שיגנו על עיניו", מעיד לולו, שהרעיון המבריק הכניס לכיסו עד כה כ-3 מיליון דולר.

שיניים מזויפות - השיניים המזויפות, שהופכות כל אחד לשיכור/בטלן/הומלס, הומצאו על-ידי ג'ונה ווייט, כאשר במהלך משחק פוטבול ב-1994 הוא הבחין בהומלס שיכור עם שיניים הרוסות שלא מפסיק לדבר שטויות. מאז ההמצאה "המהפכנית" של ווייט הוא הספיק לפתוח חברה שמייצרת בין היתר סנדלים ובגדי בטלנים. מחזור המכירות השנתי של החברה מסתכם ב-50 מיליון דולר.

Knork - מוצר גאוני זה נוגד את כל כללי הנימוס הבריטיים, משום שהוא משלב שניים באחד - מזלג שהוא גם סכין. הרעיון צץ במוחו של מייק מילר כאשר היה ילד ונאבק בניסיון לאכול פיצה באמצעות מזלג בלבד. מילר הפך את הרעיון למוצר ממשי רק כאשר היה בקולג', בשנת 2001, ולווה 10,000 דולר מסבו כדי להקים חברה שתיצור את האבטיפוס הראשון. הרעיון של מילר שהחל לתפוס תאוצה רק בשנה האחרונה הניב לו רווחים של 2 מיליון דולר.

קלפי הכושר - משחק קלפים זה אינו נועד לאנשים עצלנים, אלא לאותם אנשים שלא מסוגלים לשבת מסביב לשולחן ולשחק במשחק קלפים פאסיבי. המשחק כולל חבילה עם 50 קלפים, כאשר בכל קלף יש תרגיל כושר שונה. את המשחק המציא פיל בלאק, כאשר שיחק עם חבריו בקולג' במשחק קלפים שבו המפסיד היה צריך לבצע שכיבות שמיכה. עד כה, משחק הקלפים הכניס לכיסו של בלאק כמיליון דולר.