רודולף וובר מונה אתמול ליו"ר מועצת המנהלים של נטפים

וובר, יליד ציריך, שוויץ, יחליף את ישראל מקוב, שפרש מתפקידו כיו"ר כאשר החברה נרכשה על ידי קרן פרמירה בדצמבר שעבר, ואת דוני טולדנו, ששימש יו"ר ממונה זמני

נטפים הודיעה אתמול (א') על מינויו של רודולף וובר ליו"ר מועצת המנהלים. לפני שהצטרף לנטפים, שימש וובר במשך קרוב ל-15 שנה בתור מנכ"ל בחברות תעשייה שוויצריות, המנהלות פעילות עסקית בקנה מידה בינלאומי רחב.

וובר, יליד ציריך, שוויץ, יחליף את ישראל מקוב, שפרש מתפקידו כיו"ר כאשר החברה נרכשה על ידי קרן פרמירה בדצמבר שעבר, ואת דוני טולדנו, ששימש יו"ר ממונה זמני.

יגאל אייזנברג, נשיא ומנכ"ל נטפים, אמר: "הצטרפותו של רודולף וובר כיו"ר החדש של מועצת המנהלים שלנו היא זכות עבורנו. אני אישית חושב כי ניסיונו התעשייתי ורשת הקשרים הגלובלית שלו מהווים הזדמנות נהדרת לנטפים".

בהתייחסותו למינוי, אמר ד"ר יורג רוקנהאוזר, חבר במועצת המנהלים וראש השלוחה הגרמנית של פרמירה: "אנו שמחים לקבל את פניו של רודולף וובר. הוא מציע את הידע המעמיק שלו על האופן שעסקים עולמיים צומחים ומביא איתו קשרים מכל רחבי העולם, שיהוו נכס יקר ערך לנטפים, בהנעת תכניות ההתרחבות הבינלאומית שלה".

רודולף וובר הוסיף: "אני גאה להיות חלק מנטפים. אני מצפה לעבודה עם צוות ההנהלה, במטרה לאתר הזדמנויות צמיחה בנות קיימא ולהמשיך לחזק את מעמדה של נטפים בשוק, כשחקנית מרכזית בשוק העולמי".