בזמן גמר "The Voice": שוד בווילה של שלומי שבת

ההפסד של צחי הלוי בגמר "The Voice" לא היה האכזבה היחידה של שלומי שבת באותו ערב ■ שודדים פרצו לביתו של הזמר בהוד-השרון, בדיוק בזמן בו נערך הגמר

המנצחת הגדולה בגמר התכנית "The Voice" במוצאי שבת האחרון היתה הצעירה החיננית מקנדה, קטלין רייטר, אבל כעת מתברר כי המפסיד הגדול של אותו ערב היה דווקא המנטור שלומי שבת, שביתו נפרץ במהלך צילומי תכנית הגמר - כך מדווח הבוקר (ב') העיתון "ידיעות אחרונות".

שבת חזר בשעות הערב המאוחרות מצילומי התוכנית האחרונה באולפנים בנווה-אילן, מאוכזב לאחר שהמתמודד אותו הדריך במהלך העונה, צחי הלוי, לא עלה לרגע ההכרעה של התוכנית. שבת לא העלה על דעתו כי הערב שלו עלול להידרדר עוד יותר.

כשחזר הזמר המפורסם למעונו בהוד-השרון, יחד עם זוגתו, נחרדו השניים לגלות כי הבית נפרץ, וחפצים יקרי-ערך נגנבו ממנו, ביניהם שעונים ותכשיטים יקרים.

שבת הודיע מיד על הפריצה למשטרת כפר-סבא, ששיגרה למקום ניידת. המשטרה מחפשת אחר ראיות נוספות שיובילו לתפיסת השודדים בעלי חוש הרייטינג המפותח.

סוכן הביטוח של שבת, ציון קדם, מסר בתגובה כי "אכן נגרם נזק, אך אני שומר על החיסיון של הלקוחות שלי". מקורבים לשבת מסרו כי הוא המום ומתקשה לעכל את החדירה לפרטיותו.