אלקטרה נדל"ן מממשת נכס תמורת כ-109.3 מיליון שקל

מדובר בבניין משרדים בעיר ציריך שבשוויץ ■ הנכס נמצא בבעלות תאגיד זר שנמצא בבעלות אלקטרה נדל"ן ■ החברה תרשום רווח של 10.7 מיליון שקל בגין העסקה

חברת אלקטרה נדל"ן דיווחה היום (ב') על מכירת בניין בעיר ציריך שבשוויץ. תאגיד זר, המוחזק על ידי אלקטרה נדל"ן, חתם על ההסכם למכירת בניין המשרדים תמורת כ-156.2 מיליון שקל. התאגיד הזר מחזיק ב-70% מהזכויות בנכס הנמכר, כך שחלקה של אלקטרה נדל"ן בתמורה האמורה יסתכם בכ-109.3 מיליון שקל. כמו כן, צפויה החברה לרשום, עם השלמת העסקה, רווח לפני מס בסך של כ-10.7 מיליון שקל.

מדובר בנכס שנרכש בשנת 2006 ואוכלס על ידי קונצרן פיליפס. בשנת 2010 החליטה פיליפס על עזיבת הבניין, ולאחר מכן הצליחה אלקטרה נדל"ן לאכלסו שוב בשוכרים החתומים על הסכמי שכירות לטווח ארוך.

"אלקטרה נדל"ן ממשיכה לפעול למימוש נכסים בעסקאות המניבות לה תזרימי מזומנים גבוהים. כמו במימושים הקודמים, גם העיסקה הנוכחית מעידה על איכות הנכס הודות למיקומו, איכות השוכרים ואורך חיי השכירות שלו", אמר שי וינברג, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן. "אנו נמשיך לפעול ליישום האסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם, כאשר במקביל אנו פועלים להשבחת נכסים שיש מקום לפתחם כדי להציף ערך לחברה, הן בישראל והן בחו"ל".