הלו 015 עדיין לא סגרה את ההסכם לפעילות סלולר

לדברי המפעיל הווירטואלי, יחיאל בן-שושן, החברה עדיין חייבת לו 10 מיליון שקל ■ המגעים בין הצדדים עומדים לפני פיצוץ ■ ל"גלובס" נודע כי המפכ"ל לשעבר שלמה אהרונישקי משמש כיועץ לחברה במסגרת פרויקט ביטחוני כלשהו

העסקה לרכישת פעילות הסלולר המשותפת לחברת איתוראן ולאיש העסקים יחיאל בן-שושן, על-ידי חברת היל"ת, הבעלים של הלו 015, עומדת לפני פיצוץ - כך נודע ל"גלובס".

היל"ת, אמורה הייתה לרכוש מבן-שושן את הפעילות של חברת נגב תקשורת, המפעיל הסלולרי הווירטואלי. עם זאת, ל"גלובס" נודע כי החברה מסרבת להכיר בחלקו של איש העסקים ומבקשת לרכוש את הפעילות שהקימה איתוראן בלבד. הסיבה לכך ככל הנראה היא חובות בין הצדדים בהם לא מוכנה היל"ת להכיר, ולכן נראה כי בן-שושן יפעל לסיכול העסקה, אם לא יקבל את התמורה המגיעה לו.

"בן-שושן לא צד בעסקה"

במקביל נודע ל"גלובס", כי המפכ"ל לשעבר, שלמה אהרונישקי, משמש ככל הנראה כיועץ לחברה במסגרת פרויקט ביטחוני כלשהו. אהרונישקי יושב במשרדי הלו 015, יחד עם מנכ"ל החברה, רוני לשצ'ינסקי, ודודי שטרנברג שנשוי לבתה של הרבנית ברוריה זבולוני המחזיקה 23% מהחברה.

בכיר בחברת הלו 015 אמר ל"גלובס" כי בן-שושן אינו צד בעסקה וכי בכוונת החברה לרכוש את פעילות סלראן מידי איתוראן.

ככל הידוע, חלק מהכסף כבר עבר לאיתוראן, אך לא לבן-שושן שממתין מאתמול לקבלת חלקו. בן-שושן ניהל את הפעילות המשותפת וידוע כי המשא ומתן נוהל גם עמו, אך כעת מסתבר כי היל"ת מתנערת ממנו וסבורה שהרישיון למפעיל סלולרי ניתן לסלראן והוא כלל לא נתון בידיו של בן-שושן.

לדברי הבכיר, בימים הקרובים תושלם העסקה והפעילות של סלראן תעבור להלו 015 בהתאם לתכנון המקורי, ואז תוכל החברה להתחיל בפעילותה הסלולרית.

מיחיאל בן-שושן נמסר בתגובה: "גם אחרי העברת המניות ותשלומים על החשבון, היל"ת עדיין חייבת כ-10 מיליון שקלים על פי ההסכמים עם סלראן, נגב ואיתוראן. ללא תשלום היתרה, ללא תוכל היל"ת לתת שירותי סלולר".