פלאפון: שיחות ו-SMS ללא הגבלה ב-149 ש' בחודש

החברה שמרה בסודיות על המהלך כיוון שרצתה להפתיע את מתחרותיה לקראת פסח ולנצל את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" כדי להשיק את הקמפיין שלה

חברת פלאפון משיקה הערב (ב') תוכנית חדשה שלבטח תגרור סערה בשוק התקשורת. החברה יוצאת בתוכנית הכוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, במחיר של 149 שקל בחודש.

מדובר במהלך מפתיע, כיוון שפלאפון מקדימה את מתחרותיה פרטנר וסלקום בכך שהיא מאיצה משמעותית את רמת התחרות בשוק לקראת כניסתה של מירס לשוק הפרטי עם רשת חדשה בתוך חודש-חודשיים, וכניסתה של גולן טלקום אחריה בתוך זמן קצר.

החברה שמרה בסודיות על המהלך כיוון שרצתה להפתיע את מתחרותיה לקראת חג הפסח ולנצל את הרייטינג הגבוה של התוכנית "האח הגדול" כדי להשיק את הקמפיין שלה.

פלאפון תציע חבילות פשוטות ללא התחייבות, עם אפשרות מעבר בין החבילות. החבילות יכללו דקות שיחה ללא הגבלה ו-SMS חופשי אל כל הרשתות, לשימוש פרטי אישי בארץ.

החבילות הן: חבילת Unlimited, במחיר 149 שקל נטו, כוללת דקות ללא הגבלה ו-SMS חופשי, 100 מגה לגלישה מתנה וכן מכשיר גלאקסי פרו או נוקיה C5 מתנה (בזיכוי מלא) למדברים מעל 250 דקות בחודש (מחיר החבילה: 50-199 שקל לאחר זיכוי).

החבילה השנייה היא חבילת Gold Unlimited, במחיר 179 שקל נטו, הכוללת דקות ללא הגבלה ו-SMS חופשי, 1 ג'יגה גלישה וכן אייפון 4 (8G) או גלקסי 2 מתנה (בזיכוי מלא) למדברים מעל 250 דקות בחודש (מחיר החבילה: 299-120 שקל לאחר זיכוי).

מה מציעות חברות הסלולר
 מה מציעות חברות הסלולר