רבנים: האב וילדיו שנשרפו ברחובות - בגלל אייפון ואינטרנט

כך ציטט אתמול נתן זהבי בתוכניתו מתוך העמוד הראשון בעיתון החרדי "יתד נאמן" המיוחס לרבנים, תוך התייחסות לשריפות ואסונות שקרו לאחרונה, כמו למשל השריפה ברחובות בה נספו אב ו-5 ילדיו ■ זהבי: "הפנאטיות והטמטום של הדת - אין להם גבולות"

שדרן הרדיו נתן זהבי ציטט אתמול (ג') בתוכניתו ברדיו 103FM מתוך העמוד הראשון של העיתון החרדי "יתד נאמן" המיוחס לרבנים הגדולים, לפיו שריפת האב וחמשת בניו ואסונות אחרים קרו בגלל "מכשירים טמאים - אייפון, גלקסי, בלאקברי ודומיהם. וכמו כן ישנם שמתחברים לאינטרנט פרוץ (בחיבור קבוע או אקראי על-ידי קליטה אלחוטית), האסור אף לצורך פרנסה. ומאחר שאין אנחנו מוקיעים תופעה חמורה זו מתוכנו, נתפסים אנו באותו עוון".

על ציטוט זה אמר זהבי: "אני לא מבין, רבנים שנחשבים גדולי דרך, רועי צאן מרעיתם, עד כדי כך הם רדודים וכלומניקים, עד כדי כך הם סובלים מפיגור של אלפי שנים? ... לפעמים, הפנאטיות והטמטום של הדת - אין להם גבולות".

על הזוכה בעונה הרביעית של "האח הגדול", קותי סבג, אומר זהבי: "ראיתי כותרת בעיתון שעכשיו גם בית-שמש על המפה. אבל בית-שמש כבר מזמן על המפה, בגלל הבורות, הטמטום, האלימות, הפנאטיות הדתית והאפליה נגד אתיופים. החבר סבג מייצג בדיוק את העיר הזו, עיר חשוכה ופרימיטיבית, להוציא קבוצת אוכלוסייה קטנה וטובה, שלא אשמה. קותי מתאים לבית-שמש ומתאים גם לזכות בפח הגדול".