"אלפה פלטינום" ממשיך להתרחב: רכש את "קשת ניירות ערך"

עמי סגל, נשיא קבוצת פורום: "כחלק מן מדיניות של קבוצת פורום לצאת ממרכז הארץ ולהתפשט דווקא לאזורי הפריפריה, אנו מגלים עניין במעבר 8200 ובסיסי תקשוב דרומה לבאר שבע ומעריכים כי המעבר ישנה את פני צפון הנגב ואף יקדם הקמת מרכז היי-טק באזור"

לאחר שצירף לאחרונה לשורותיו את שלמה מעוז לתפקיד הכלכלן הראשי של בית ההשקעות "אלפה פלטינום", ממשיך בית ההשקעות "אלפה פלטינום" מקבוצת פורום להתרחב: הקבוצה השלימה את רכישת "קשת ניירות ערך", חברת ניהול התיקים וההשקעות הגדולה ביותר בדרום הארץ. מהלך רכישת "קשת ניירות ערך" התבצעה לאחר שבמהלך השנה האחרונה הושלמה רכישת בית ההשקעות פלטינום ובית ההשקעות פורמולה.

"אלפה פלטינום" מהווה את זרוע ניהול ההשקעות של קבוצת פורום. בית ההשקעות מתמחה בניהול השקעות ובבניית מעטפת כוללת של פתרונות פיננסים יצירתיים, ייחודים ומתוחכמים בשוק ההון המקומי וחשיפה למוצרים פיננסים גלובליים מובילים בשווקים הבינלאומיים. "אלפה פלטינום" מעניק פתרון פיננסי כולל ללקוח מרמת ניהול תיקים, קרנות נאמנות, ניהול השקעות בחו"ל, דרך שירותי בנקאות פרטית ועד ניהול פנסיוני, לרבות פתרונות IRA .

בהתייחס לרכישת "קשת ניירות ערך" אמר ערן נוטע, מנכ"ל "אלפה פלטינום", כי לרכישת החברה ישנם מספר מטרות עיקריות. "בראיה קדימה וכחלק מהאסטרטגיה של "אלפה פלטינום", החברה שואפת להגדיל את היקף הנכסים המנוהלים על ידיה תוך כדי התרחבות לאזורים בעלי פוטנציאל צמיחה עתידי, לרבות דרום הארץ. אנו סבורים שהשילוב בין "אלפה פלטינום" ל"קשת ניירות ערך", בתחומי הייעוץ המקצועי ויכולות השיווקיות יתרמו רבות ללקוחות שני החברות. גם לאחר הרכישה ימשיכו לקוחות החברה הוותיקים ליהנות מאותו יחס אישי ורמה מקצועית גבוהה, כפי שהורגלו בעבר."

עמי סגל, נשיא קבוצת פורום, בירך על הרכישה החדשה של הקבוצה והסביר כי "לצד הפעילות הפיננסית קבוצת פורום פעילה מאוד בתחום ההייטק. על בכירי הקבוצה נמנים יוצאי יחידת 8200. משכך אנו מאוד ערים למעבר 8200 ובסיסי תקשוב דרומה לבאר שבע". להערכתו של סגל המעבר ישנה באופן משמעותי את פני צפון הנגב. "לא לחינם מרכז ההיי-טק הישראלי התגבש סביב מחנות גלילות של 8200 ואנו מעריכים שבראייה ארוכת טווח התופעה יכולה לשחזר עצמה גם באזור באר שבע. משום כך רכישת "קשת נירות ערך" מקבלת אצלנו משנה חשיבות כהערכות עתידית להגברת הפעילות הפיננסית בנגב".

קבוצת פורום מתמחה בתחום הפיננסים, הטכנולוגיה והתקשורת ומעסיקה ברחבי העולם כ-100 עובדים, מהם כ- 60 ממשרדיה ברעננה, פ"ת ובר"ג. בתחום שוק ההון הקבוצה מחזיקה בבית ההשקעות אלפה פלטינום ומייצגת בארץ את הגופים הפיננסיים האמריקאים הגדולים.