5 שנות מאסר ו-32 אלף שקל קנס לחולה איידס שבעל קטינים

תושב ראשון-לציון, חולה איידס, הורשע כי קיים יחסי מין עם נערים אותם הכיר באינטרנט, תוך שהוא מסתיר את מחלתו ותוך שהוא מציג את עצמו כצעיר מכפי גילו

שופטת בית משפט השלום בתל-אביב, לימור מרגולין-יחידי, גזרה היום (ד') עונש של 63 (יותר מ-5 שנים) חודשי מאסר על יצחק אלבו (35), תושב ראשון-לציון חולה איידס, שהורשע כי קיים יחסי מין עם נערים אותם הכיר באינטרנט, תוך שהוא מסתיר את מחלתו ותוך שהוא מציג את עצמו כצעיר מכפי גילו. בנוסף, בית המשפט קבע כי אלבו יפצה את קורבנותיו בסך כולל של כ-32 אלף שקל.

אלבו הורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע 8 עבירות של מעשה סדום בקטינים מתחת לגיל 16 ומעל גיל 14; שתי עבירות של סחיטה באיומים כלפי קטינים; שתי עבירות של מעשה העלול להפיץ מחלה, האחת כלפי קטין והאחת כלפי בגיר; ו-7 עבירות של החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

כתב האישום מתייחס לתקופה שתחילתה בינואר 2009 וסיומה עם מעצרו במאי 2011 של אלבו, חולה במחלת האיידס, שאובחנה בחודש אוקטובר 2007 וטופלה בטיפול תרופתי תוך ביצוע מעקב שגרתי.

אלבו הורשע כי הוא נהג לגלוש באתרי אינטרנט, ב"חדרי" צ'אטים המיועדים לבגירים הומוסקסואליים, והתכתב בין היתר עם גולשים, שלמרות הצהרתם בכניסה לאתר כבגירים היו בפועל קטינים, רובם בגילאים שלמעלה מ-14 ולמטה מ-16.

על-פי כתב האישום, אלבו ידע כי גילם של אותם גולשים צעיר מכפי שהצהירו, הציג את עצמו מעת לעת בכינויים שונים ולא בשמו וטען כי הוא צעיר מגילו. בהמשך נפגש אלבו עם הקטינים וקיים עם חלקם יחסי מין.