צפו בווידיאו: רנו מגאן RS - ספורטיבית, וגם לשימוש יומיומי

הרנו מגאן RS היא מכונית שיודעת לעשות כמה דברים: גם לתמרן בין מטלות היום-יום, אך בעיקר לתת לנוהג בה את האופציה ליהנות מרכב ספורטיבי לכל דבר ועניין

על הצד האקסטרימי ברנו אחראית הרנו מגאן RS. לא פחות מ-250 כוחות סוס, מנוע 2 ל' טורבו, תאוצה מאפס למאה ב-6.1 שניות. ה-RS מאובזרת במערכת בלימה של חברת ברימבו האיטלקית ומייצרת תגובה חדה ומיידית עם הלחיצה על דוושת הבלם.

לרכב מרחב סרנים של שני מטר ושישים וארבע סנטימטרים, יחד עם מערכת מיתלים שעלולה להיות מעט קשיחה עבור נסיעת היום-יום, אבל הקשיחות הזו באה לידי ביטוי באחיזה של ה-RS בכביש, לצד מערכת ה-ESP.

רנו החליטה לייצר רכב ספורטיבי אמיתי ושכחה קצת לפרגן בכל מה שקשור להנדסת האנוש. הכפתורים קטנטנים, ובנוסף לכך יש את הידית הקטנה שהכפתורים בה כל-כך קטנים, וקשים לתמרון.

בארבעת הימים שה-RS היתה אצלנו ניסינו לשלב אותה בתוך מטלות היום יום, עם תא מטען בנפח של 347 ליטרים הצלחנו להכיל פנימה את כל קניות הפסח ללא בעיה ובסוף השבוע ציוד פיקניק מלא כולל שני ילדים במושב האחורי.

מחירה של ה-RS עומד על 209 אלף שקל, ומחירה של האחות התאומה היפה וחכמה יותר, RS קאפ, עומד על 219 אלף שקל. מדובר במכונית שיודעת לעשות כמה דברים: גם לתמרן בין מטלות היום-יום, אך בעיקר לתת לנוהג בה את האופציה ליהנות מרכב ספורטיבי לכל דבר ועניין.