גלעד שליט נרתם לשחרור פולארד; חתם על עצומה לשחרורו

החייל שהוחזר מהשבי גלעד שליט לא מסתפק רק בפגישות סמליות עם מנהיגים מסביב לעולם - חתם לאחרונה על עצומה שקוראת להביא לשחרור המרגל ג'ונתן פולארד

החייל ששוחרר משבי חמאס גלעד שליט, חתם לאחרונה על עצומה לשחרור המרגל ג'ונתן פולארד מהכלא האמריקני. אביו נועם מאשר: "גלעד חתם אבל לא יהיה פעיל בנושא".

העצומה שמפורסמת באינטרנט ועליה חתמו יותר מ-28 אלף בני אדם, קוראת לבצע "פעולה דחופה" לשחרור מיידי של פולארד. מתברר שגם גלעד שליט ובני משפחתו נרתמים למאמצים לשחרורו לאחר יותר מ-27 שנים.

אביו של גלעד, נועם שליט אמר לחדשות 2 באינטרנט: "גלעד שליט חתם על העצומה, אך לא מתכוון להיות פעיל בנושא כרגע וגם לא יתבטא בפומבי".

שליט הדגיש כי גם הוא תומך במאמצים לשחרורו של פולארד: "אני הצטרפתי לעצומה ובהחלט חושב שצריך לשחרר את פולארד. גם אם הוא ביצע עבירה חמורה - הוא שילם את המחיר".

בעצומה פונים לנשיא המדינה שמעון פרס: "כאזרחי מדינת ישראל אנו מבקשים לברך אותך על כך שנשיא ארה"ב החליט להעניק לך את מדליית החירות של ארה"ב שמסמלת את ערכי הצדק, החופש וזכויות האדם ועל קביעתך כי מדלייה זו מוקדשת לנו, אזרחי ישראל".

עוד נכתב: "עם זאת, ודווקא בשל הערכים הנעלים שמדלייה זו מסמלת, אנו חשים כי לא נוכל להשלים עם קבלתה בה בעת שארה"ב עדיין מחזיקה את יהונתן פולארד בכלאה כבר למעלה מ-27 שנים כאשר כיום גם בכירים אמריקנים מהשורה הראשונה כבר מודים שהמשך המאסר מנוגד למוסר ולצדק".