עוד הצלחה ל"חטופים": הגירסה האמריקנית זכתה בפרס הפיבודי

מאז שהגירסה האמריקנית של הסדרה "חטופים" עלתה לשידור ב-2 לאוקטובר ברשת הכבלים Showtime, זכתה "הומלנד" בשורה של פרסים מרכזיים

הצלחה נוספת ל"הומלנד", הגירסה האמריקנית של הסדרה "חטופים". הגירסה האמריקנית של הסדרה מבית זכיינית ערוץ 2 קשת זכתה בפרס הפיבודי על הצטיינות בשידורי טלוויזיה. הפרס יוענק ב-21 במאי בטקס שיתקיים בניו-יורק.

פרס הפיבודי הוא פרס אמריקני המוענק מדי שנה על הצטיינות בשידורי רדיו וטלוויזיה, מטעם בית-הספר לעיתונאות ותקשורת המונים הנרי ו' גריידי שבאוניברסיטת ג'ורג'יה. הפרס ניתן כהוקרה על הישגים בתחומי השידור העיתונאי, הדוקומנטרי, חינוך, בידור ותוכניות ילדים.

מאז עלתה הגירסה האמריקנית לשידור ב-2 באוקטובר ברשת הכבלים Showtime, זכתה "הומלנד" במספר פרסים, ובהם פרס "גלובוס הזהב" עבור סדרת הדרמה הטובה ביותר, ופרס התסריט לסדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר בטקס איגוד התסריטאים האמריקני (The Writers Guild Awards). כמו כן, עורכי "הומלנד", ג'ורדן גולדמן ודיוויד לת'אם, זכו בפרס של איגוד העורכים האמריקני על עריכת פרק הפיילוט.

הסדרה "חטופים", של קשת וגידי רף - יוצר, תסריטאי ובימאי הסדרה בישראל - נמכרה לאולפני FOX בתחילת השנה. רף היה שותף לכתיבת הגירסה האמריקנית יחד עם הווארד גורדון ואלכס גנזה, יוצרי הסדרה "24". אבי ניר, מנכ"ל קשת, ורן תלם, סמנכ"ל תוכניות בקשת, הם המפיקים האחראיים של העונה הראשונה לצד רף, גנזה וגורדון.