טבלת הרייטינג: ערוץ 10 גבר השבוע פעמיים על ערוץ 2

ביום ד' גבר סיום העונה של "פנים אמיתיות" בערוץ 10 על ספיישל של "The Voice", וביום ה' גבר המשחק של מכבי ת"א בערוץ 10 על "הסיפור" של רשת

תקופת החגים ידועה כתקופה שחונה בתחום הרייטינג. גם ערב הפסח וגם ערב שביעי של פסח "נופלים" על ימי השידור של זכיינית ערוץ 2 רשת, מה שאולי פוגע בממוצע הרייטינג הכללי של הזכיינית, אך מאפשר לה הפוגה מתוכננת אחרי הפרידה מ-"The Voice" ולפני השקת "רוקדים עם כוכבים".

בשבוע האחרון ערוץ 10 גבר פעמיים על שידורי רשת - בימים רביעי וחמישי - אולי תזכורת ליכולות הערוץ שכבר נדמה היה שיצא מהתמונה, לפני השקת "הישרדות" ו"היפה והחנון".

ביום רביעי האחרון גברה תוכנית סיום העונה של "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי בערוץ 10 על ספיישל אחרון (?) של "The Voice", ואילו ביום חמישי גבר המשחק המותח בין מכבי תל-אביב לפנאתנייקוס על "הסיפור" והגיע ל-21% צפייה. המשחק, בו הפסידה מכבי, השתבץ במקום הרביעי בטבלת הצפייה השבועית.

"האח הגדול" של קשת נפרדת מהמסך, והדבר אולי מהווה גם פרידה ממחוזות 40 אחוזי הצפייה. גמר התוכנית, ששודר ביום שני שעבר, הניב 40.2% - נתון נמוך מממוצע העונה, אך עדיין העונה הרביעית של התוכנית היא הנצפית בתולדותיה. התוכנית ששודרה יום לפני הגמר, ביום ראשון, השיגה 36.75 צפייה.

"דיבור ישיר", ששודרה אחרי הגמר, השיגה 21.4%, למרות ששודרה עמוק אל תוך הלילה. "איזה יום", תוכנית האקטואליה-סאטירה של קשת, נכנסת לטבלה השבועית עם 17.1% צפייה.

כאמור, בגלל החג, רשת מהכניסה רק תוכנית אחת לעשירייה המובילה - שידור חוזר של "כלה וחמות".

רייטינג
 רייטינג