פארק המיחזור של קוקה-קולה - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: החסות של בזק במסגרת "האח הגדול" - הפרסומת הכי זכורה

הפרסומת של קוקה-קולה, באמצעות קבוצת דחף, שבה רואים חבורת צעירים עובדים במפעל למיחזור בקבוקים ופחיות, מתמקמת בראש מדד הפרסומות האהובות ביותר בשבוע הראשון להופעתה. שיעורי האהדה של הפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.9%, כאשר עוצמת האהדה נמוכה ב-10% מהממוצע.

הפרסומת של קוקה-קולה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-940 אלף דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - ירידה בהשוואה להשקעה בשבוע שעבר (1.1 מיליון דולר).

קמפיין החסויות של בזק בתוכנית "האח הגדול", באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מדורג ראשון במדד הפרסומות הזכורות ביותר לשבוע האחרון. שיעורי הזכירות של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.6%, כשעוצמת הזכירות נמוכה ב-30% מהממוצע, ניתן להניח כי הפרסומת הצליחה להגיע למקום הגבוה עקב החולשה היחסית של שאר הפרסומות המשודרות בשבוע זה.

לדברי איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, "אין זה מפליא כי הפרסומת של קוקה-קולה, המשקפת את הטרנד הירוק, זוכה לשיעורי אהדה גבוהים, שכן הציבור הישראלי אוהב פרסומת בעלות פן חברתי וסביבתי, כפי שבא לידי ביטוי בעבר בפרסומות של תאגיד המיחזור אל"ה".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה ביחס לשבוע הקודם, ומספרן כעת עומד על 514 (בהשוואה ל-464 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-42.5 מיליון דולר.

קוקה קולה
 קוקה קולה