הג'וב החדש של עמוס מנסדורף: יאמן את קוזנצובה

טניסאי העבר הישראלי יאמן את הרוסייה בת ה-27, שזכתה בעבר ברולאן גארוס וביו.אס אופן; אמרה: "אני בטוחה ששמעו עליו, הוא היה שחקן טוב מאד"

הטניסאית סבטלנה קוזנצובה החליטה להעסיק מאמן חדש: עמוס מנסדורף. הרוסייה פרסמה אמש (שבת) באתר הרשמי שלה מסר למעריציה, שבו עדכנה כי היא נפרדת מהמאמנת אולגה מורוזובה, ומתחילה לעבוד עם מנסדורף. "התחלתי לעבוד עם עמוס מנסדורף, ואני בטוחה שחובבי הטניס שמעו עליו כי הוא היה שחקן טוב מאד", כתבה קוזנצובה.

קוזנצובה, 27, ירדה בשנים האחרונות ביכולת, והיא מדורגת כיום במקום ה-25 בלבד בעולם. לשיאה הגיעה כשזכתה ביו.אס אופן ב-2004, וברולאן גארוס ב-2009. קוזנצובה נמצאת בימים אלה במחנה אימונים בברצלונה ומתכוננת למפגש גביע הפדרציה של נבחרת רוסיה עם סרביה.

קוזנצובה הרוויחה במהלך הקריירה שלה סך של 16.369 מיליון דולר מפרסים כספיים בטניס. השנה היא צברה 395 אלף דולר מפרסים. היא ניצחה במהלך הקריירה 458 משחקים ביחידים, והפסידה 206.

מנסדורף הוא הטניסאי הישראלי שהגיע למיקום הגבוה ביותר בסבב הגברים העולמי (מקום 18). הוא פרש ממשחק ב-1994. בין 2000 ל-2004 שימש כקפטן נבחרת הדייויס של ישראל, ובמהלך השנים הוא עבד באופן ספורדי עם הטניסאים דודי סלע והראל לוי.