השיחה: נועה מימן רוקדת על שתי החתונות

נועה מימן מתכוננת ל"רוקדים עם כוכבים" ■ רה"מ נתניהו מגלה את הפוטנציאל של אינסטגרם ■ וגם: מה מחפש ישי גרין?

נועה מימן, בתו של איש העסקים יוסי מימן מבעלי ערוץ 10, עסוקה בימים אלה בחזרות לתוכנית "רוקדים עם כוכבים", שהעונה השביעית שלה אמורה לעלות בראשית חודש מאי, דווקא אצל המתחרים בערוץ 2 (של הזכיינית רשת).

מימן, בעלת חברת "אדד ווליו", מפיקה ויוצרת סרטים דוקומנטריים שבמרכזם נושאים פוליטיים וחברתיים, הגיעה אתמול (ב') בשעות הערב לסטודיו של מעצב השמלות דני מזרחי ביפו, למדידת שמלות לתוכנית, לקראת צילום תוכנית מקדימה.


דני מזרחי ונועה מימן

מימן עדכנה את עוקביה בטוויטר כי נהג המונית איתו נסעה הסביר לה שלא יסמס עבורה בתוכנית, כיוון שראש העיר שלו, שלומי לחיאני (ראש עיריית בת-ים), מתמודד גם הוא בתחרות.

נתניהו מזהה את הפוטנציאל

כאילו שלא הייתה חסרה תשומת-לב לאפליקציית הצילום הפופולרית אינסטגרם לאחר ההכרזה אמש על רכישתה על-ידי פייסבוק בסכום של מיליארד דולר, כעת גם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מגלה בה עניין. נתניהו, שכבר פעיל ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ויו-טיוב, פתח אמש לראשונה חשבון משתמש באינסטגרם בשם israelipm.

חשבון האינסטגרם של ביבי נתניהו
 חשבון האינסטגרם של ביבי נתניהו

מתוך חשבון האינסטגרם של נתניהו

גם תמונה אחת ויחידה כבר יש בפרופיל של נתניהו, בה הוא מברך את הגולשים הישראלים לכבוד פסח. בתמונה, שזכתה (עד לשעות הבוקר) ל-25 לייקים, נראות 2 מצות שעליהן נכתב בשוקולד: "מאחל המשך פסח מתוק".

כמובן, כמו כמעט כל דבר שעושה ראש הממשלה ברשתות החברתיות - גם המקרה הזה אינו חריג, ויש מי שכבר נותן את הפרשנות האישית שלו לתמונה שהועלתה לפרופיל האינסטגרם החדש שלו בניסיון לייצר "מם" (Meme) חדש.

אביחי אפוטה

קלוני יתארח

שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני ובת-זוגו סטייסי קיבלר הוזמנו להיות אורחי כת- העת "טיים" בארוחה השנתית החגיגית של כתבי הבית הלבן, שתיערך בסוף החודש במלון הילטון בוושינגטון.

ג'ורג' קלוני, הזמנה לבית הלבן / צילום: רויטרס
 ג'ורג' קלוני, הזמנה לבית הלבן / צילום: רויטרס

ג'ורג' קלוני

גם נשיא ארה"ב ברק אובמה ואישתו מישל יכבדו את האירוע בנוכחותם. אגב, בחודש שעבר הוזמן קלוני לארוחה רשמית בבית הלבן והגיע ללא בת-זוגו. את המקום לידו תפסה הגברת אובמה.

מה הסטטוס

Ishay Green מחפש מאיירים גאונים. מבקש לשלוח לו לינק לתיק עבודות ופרטים ליצירת קשר.