הדשא שלנו ירוק יותר

בניגוד לרעש באוטוסטרדה החברתית, באינסטגרם מפכפך זרם יופי ואסתטיקה

למה כדאי לכם להצטרף ל-30 מיליון המשתמשים של אינסטגרם? אולי בגלל הממשק הפשוט להפליא. לחיצה על האפליקציה תוביל אתכם אל זירת הצילום וזירת התמונות. בשלב זה תוכלו לבחור תמונה שצילמתם בסמארטפון ולהיעזר באחד הפילטרים.

היום גם אתם יכולים לעשות את מה שעשו בעבר צלמים מקצועיים ואשפי פוטושופ. רוצים לשנות את הצבע או את האווירה? אין בעיה. תעדיפו אווירת ספיה חולמנית בחום לבן או אולי שטיפת צבעים עמוקה?

הודות לאינסטגרם, כל בוגנוויליה ברחוב מפויח הופכת יפה וחגיגית יותר. כל אוחזת סמארטפון סתמית כמוני - צלמת. המתקדמים יכולים להיעזר בשפע אפליקציות - למשל ColorSplashאו PicFrame - שמאפשרות לבצע עיבוד תמונה מתוחכם יותר.

איך זה עובד?

איך זה עובד? אחרי שצילמתם, השתמשתם בפילטר ושמרתם - אתם מוזמנים לשתף את התמונה בפייסבוק, בטוויטר או במייל. עכשיו החברים יכולים לעשות לייק ולהגיב באפליקציה או במקומות אחרים. כל מי שבחר לעקוב אחריכם רואה כמה אתם מוכשרים ואיזה חיים נפלאים יש לכם: הגינות שלכם ירוקות יותר, הטיולים שלכם יפים יותר. אין צורך להיות שנון או מצחיק. באינסטגרם, הדשא שלכם ירוק יותר.

ההצלחה של אינסטגרם נובעת, בדומה לפייסבוק, מאפקט השיתוף. בחלל הווירטואלי, כל יצירה בינונית הופכת למעשה גאונות. פייסבוק הצליחה לעשות את זה לסטטוסים כתובים וללינקים - אינסטגרם השכילה להפוך את שיתוף התמונות לתופעה ויראלית.

אינסטגרם, שרק לפני שבוע הפכה לזמינה גם לאוחזים במכשירי אנדרואיד, היא מוצר משלים לפייסבוק. בניגוד לרעש הבלתי פוסק באוטוסטרדת המידע של הרשת החברתית, באינסטגרם אפשר למצוא זרם של יופי ואסתטיקה שמזכיר דרך כורכר ישנה, טובה ונוסטלגית. אולי זה מה שאיים על הענקית הכחולה מארץ הלייקים - התמימות האינסטגרמית.