גילת השתתפה בפרויקט לשידור מערכת הבחירות ברוסיה

גילת סיפקה לצורך הפרוייקט כ-1,600 תחנות לווין זעירות (VSAT) שאפשרו העברה של נתוני שידור מאתרי הקלפיות לשרתים המרכזיים של החברה הממוקמים ברחבי רוסיה

חברת גילת מדווחת היום כי לקחה חלק בפרויקט לאומי לשידור מערכת הבחירות ברוסיה באמצעות מצלמות וידאו אשר הותקנו בקלפיות השונות ברחבי המדינה ושידרו בזמן אמת את הנעשה באיזורי הרישום ובתיבות הקלפי. כחלק מהפרויקט, הקימה גילת רשת אינטרנט מבוססת לוויין בכ- 1,600 מהקלפיות שהוקמו באיזורים מרוחקים ללא גישה לתקשורת קווית.

חברת גילת נבחרה לביצוע הפרויקט על ידי ספק השירותים הרוסי RTComm, חטיבת שירותי הלוויין של קבוצת Rostelecom, מפעילת התקשורת הלאומית של רוסיה. שידורי הבחירות אפשרו לאזרחי רוסיה, לעיתונות הבינלאומית ולצופים ברחבי העולם, צפייה בזמן אמת בתהליך הבחירות. משרד התקשורת הרוסי דיווח, כי ביום הבחירות לנשיאות, צפו למעלה מ-3.5 מיליון איש בשידורי המצלמות שנפרסו במאות אלפי אתרים ברחבי המדינה, כאשר חלקם שודרו באמצעות תקשורת לווינית.

גילת סיפקה לצורך הפרוייקט כ-1,600 תחנות לווין זעירות (VSAT) שאפשרו העברה של נתוני שידור מאתרי הקלפיות לשרתים המרכזיים של החברה הממוקמים ברחבי רוסיה. יצויין, כי חברת RTComm בחרה בקישוריות מבוססת לוויין כפלטפורמת התקשורת האופטימאלית למיקומים שבהם אין תשתית תקשורת קיימת או מספקת הנדרשת לצורך שידורי הווידאו האמורים ממערכת הבחירות.

ולרי לוקין, המנכ"ל של חברת RTComm, מסר: "האופן שבו גילת ביצעה את הפרויקט הוא בבחינת עדות ליכולתה להוציא לפועל בהצלחה פרוייקט בקנה מידה כה רחב, בלוחות זמנים צפופים ביותר , וברמות גבוהות של מורכבות לוגיסטית".

אריה רוזיכנר, המנהל האזורי של גילת באירו אסיה, מסר: "גילת הקצתה משאבים טכניים נרחבים על מנת לבצע את הפרוייקט הזה בהצלחה, תוך עמידה בלוח זמני האספקה הצפוף ולדרישות הטכניות המורכבות של הפרויקט. צוותים של שתי החברות פעלו במרץ כדי להבטיח זמינות גבוהה של מערך שכלל כ-1,600 תחנות לוויין זעירות (VSAT), הממוקמות בשבעה אזורי זמן שונים במהלך יום הבחירות המכריע, ושנתמך על ידי שירות לקוחות 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, תוך מתן פתרון בזמן אמת לבעיות שהתעוררו במהלך תהליך הבחירות".

גילת רשתות לוויין היא מהמובילות בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת באמצעות לוויין. החברה פועלת ביותר מ-85 מדינות, ובבעלותה 22 משרדי מכירות ושיווק ברחבי העולם, בנוסף למשרדי ההנהלה הממוקמים בפתח תקווה.