מתאוששת מהתאונה: חברתו של ברק הירשזון שבה להכרה

כ-10 ימים אחרי שנפצעה קשה בתאונה, חל שיפור ניכר במצבה של נועם סולומון ■ בתחילת החודש איבד בנו של שר האוצר לשעבר שליטה את אופנועו כשהסיע אותה

שיפור ניכר חל במצבה של נועם סולומון, שנפצעה באורח אנוש בתאונת הדרכים בתחילת החודש, בה איבד ברק הירשזון את השליטה על אופנועו, עליו הרכיב את סולומון.

מבית-החולים איכילוב נמסר כי סולומון שבה להכרתה, ומצבה השתפר מאוד. בני משפחתה נמצאים לצידה ומעדכנים אותה במתרחש. כעת, משהתאוששה, ממשיכים לערוך הרופאים בדיקות על מנת לקבוע את חומרת פציעתה ואת אופי תהליך השיקום הצפוי.

לפני כשבוע הוגש כתב אישום נגד ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, שהיה מעורב בתאונת הדרכים הקשה, לאחר שעל-פי החשד נסע תחת השפעת אלכוהול. בכתב האישום, שהגישה מחלקת התביעות של משטרת תל-אביב לבית הדין לתעבורה בעיר, נאשם בנו של השר לשעבר בנהיגה בשכרות, בנהיגה בקלות-ראש ובגרימת חבלה של ממש.

על-פי כתב האישום, בדמו של הירשזון בעת הנסיעה היו פי 1.5 מכמות האלכוהול המותרת על-פי החוק. עוד נטען כי הירשזון נהג בקלות-ראש, לא שם לב לדרך, סטה ימינה ופגע במדרכה ברחוב אהרן צבי בתל-אביב. כתוצאה מהפגיעה במדרכה הועפה סולומון לשטח פתוח, ראשה פגע בחפץ קשיח כלשהו, ונגרמו לה חבלה בראש וכן שברים בעמוד השדרה.