הסטארט-אפ הישראלי בוקסי מכר רק 200 אלף סטרימרים

החברה "צייצה" את הנתון בחשבון הטוויטר שלה ■ בוקסי ציינה שיש להם 2 מיליון מנויים, אולם 1.8 מיליון מתוכם עושים שימוש בתוכנה שאותה ניתן להוריד למחשב בחינם

אכזבה ממכירות הסטרימר של הסטארט-אפ הישראלי בוקסי. המכשיר אותו מייצרת חברת DLink תחת השם בוקסי בוקס מכר רק כ-200 אלף יחידות. החברה "צייצה" את הנתון בחשבון הטוויטר שלה. בוקסי ציינה שיש להם 2 מיליון מנויים, אולם 1.8 מיליון מתוכם עושים שימוש בתוכנה שאותה ניתן להוריד למחשב בחינם. החברה הפסיקה לפתח את הגרסה המאורה.

הבוקסי בוקס הוא סטרימר (מזרים מדיה), שעלותו עומדת בישראל על 1,000 שקל, אשר מאפשר לצפות בצורה אלחוטית בקבצי וידיאו ותמונות מהמחשב ולהוריד אפליקציות של שירותי טלוויזיה שונים. במדינות אחרות בעולם, אפשר לצפות בתשלום בתוכניות וסרטים משירותים כמו נטפליקס ו-Vudu ולהאזין למוזיקה מאתר פנדורה. מה שמייחד את המוצר, הוא הממשק הפשוט של בוקסי.

מספר הלקוחות הלא גדול שרכש את הסטרימר של בוקסי, מציג תמונה קצת אפורה על השוק הזה, שאמור היה להיות אלטרנטיבה ללקוחות שלא רוצים להתחבר לחברות הכבלים והלוויין. אם הסטרימר של בוקסי שנחשב לבין המובילים בשוק, מציג מכירות צנועות, אפשר להניח שהמצב אצל המתחרים אינו טוב בהרבה.

בסוף 2010 אמר מנכ"ל בוקסי, אבנר רונן ל"גלובס" שהוא "חושב שיש פה הזדמנות לבנות חברה של מיליארד דולרים או יותר", מעניין יהיה לראות אם החברה תצליח לעמוד בתחזית השאפתנית הזו.