הפרסומת לביטוח 9 מיליון עם שני כהן - בראש דירוג האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס עם בר רפאלי ונועם טור היא הזכורה ביותר

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובה של הפרזנטורית שני כהן, התמקמה השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.5%.

בפרסומת חבורת ארכיאולוגים מוצאת את כהן, המגלמת את המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה".

בראש דירוג הפרסומות הזכורות התמקמה השבוע הפרסומת של פוקס, באמצעות פרסום זרמון DDB, שבה בר רפאלי ונועם טור מתגלגלים יחד על הדשא. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.7%.

הפרסומת של פוקס היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - עלייה משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (940 אלף דולר) שהייתה של קוקה-קולה.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי בהתאם למסר של קמפיין פוקס, "Basic is Beautiful", הפרסומות אכן מאוד פשוטה ברמה הקריאטיבית, וספק אם הייתה משיגה זכירות רבה אלמלא הופיעה בה בר רפאלי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד ביחס לשבוע הקודם, כאשר מספרן עומד על 362 (בהשוואה ל-514 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים ירד משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-29 מיליון דולר (לעומת 42.5 מיליון דולר בשבוע שעבר).

דירוג האהובות
 דירוג האהובות