בקרוב: הכותר הרביעי של Halo לאקס בוקס 360

מדובר באחד המותגים המשמעותיים שמיקרוסופט מחזיקה לקונסולת המשחקים שלה

ההכרזות על משחקים חדשים (שיגיעו לחנויות רק בעוד מספר חודשים או אפילו שנה) ממשיכות לצאת מהאולפנים והמפיצים בעולם. מיקרוסופט הודיעה השבוע שהחלק הרביעי של משחק הפעולה מגוף ראשון שלה, Halo, יגיע לקונסולת המשחקים שלה ב-6 בנובמבר, ממש לפני תקופת החגים האמריקנית.

סדרת Halo, שהביאה בחלקים הקודמים את הדמות הראשית מאסטר צ'יפ להילחם נגד חייזרים בכוכבים שונים ולהגן מפניהם על כדור הארץ, הגיעה למכירות של 40 מיליון יחידות מאז הושקה ב-2007. מדובר באחד המותגים המשמעותיים שמיקרוסופט מחזיקה לקונסולת המשחקים שלה. כשרק חלקים בודדים מהסדרה הזו מותאמים לחלונות במחשב. מבחינת יצרניות הקונסולות כמו סוני ונינטנדו, כותר מהסוג שגיימרים מוכנים לקנות קונסולה בשבילו, הוא פסגת החלומות שלהם.

לפי הטריילר ששוחרר לפני כמה חודשים, הכותר הרביעי - המגיע 4 שנים לאחר החלק השלישי - מתחיל בדיוק בנקודה שבה הסתיים הפרק הקודם. מאסטר צ'יפ מתעורר מהתרדמת ששקע בה, היישר למלחמה חדשה נגד אויב שמנסה להשמיד את כל הגלקסיה.

חובבי המשחק ישמחו לגלות שלא מדובר רק בכותר אחד, אלא בטרילוגיה: "אנחנו מתחילים סאגה חדשה המוציאה אותנו אל מסע שימשך בעשור הקרוב", אומר פיל ספנסר, סגן נשיא אולפני מיקרוסופט. "מיליוני מעריצים מסביב לעולם חיכו בציפייה להזדמנות להיכנס לנעליים של מאסטר צ'יפ. עם המשחק החדש, אנחנו בטוחים ש-2012 תהיה השנה המצליחה ביותר בהיסטוריה של אקס בוקס".

מי שאחראי על הכותר המחודש הוא האולפן Industries 343, שזו הפעם השנייה שהוא מפתח חלק בסדרה הזו. בשנה שעברה הוא הוציא את המשחק המחודש Halo: Combat Evolved Anniversary, שהוא בעצם גרסה מחודשת של המשחק הראשון מלפני 10 שנים. את החלקים הקודמים בסדרה פיתחו אולפני Bungie.