ביג מאק: מקדונלדס מציגה רווח של 1.23 דולר למנייה

החברה הציגה היום את דוחותיה לרבעון הראשון של 2012 ■ הכנסות החברה הסתכמו ב-6.55 מיליארד דולר - בהתאם לתחזיות ■ החברה הודיעה על פתיחת 1,300 סניפים חדשים

רשת המזון המהיר האמריקאית מקדונלדס הציגה את דוחותיה לרבעון הראשון של 2012 והיא עמדה בתחזיות האנליסטים. בשורה התחתונה הצגיה החברה רווח של 1.23 דולר למניה לעומת רווח של 1.15 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון הראשון הסכתמו ב-6.55 מיליארד דולר לעומת 6.11 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2011.

על פי סקר שערכה סוכנות הידיעות רויטרס בקרב אנליסטים שמסקרים את החברה עולה שהקונצנזוס בין האנליסטים היה לרווח של 1.23 דולר למניה והכנסות של 6.54 מיליארד דולר - כלומר האנליסטים הצליחו לחזות במדוייק את תוצאות הרבעון הראשון של החברה.

המכירות בסניפים קיימים ברחבי העולם עלו ברבעון הזה ב-7.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וזאת הודות בעיקר לעובדה שהשנה הינה שנה מעוברת, כך נכתב בהודעה שפרסמה החברה יחד עם פרסום דוחותיה הכספיים. בארצות הברית, המכירות של הסניפים הקיימים עלו ב-9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, הודות לתפריט המסורתי של החברה וה- Chicken McBites שהחברה הציגה במהלך השנה האחרונה.

ענקית המזון ממשיכה להגדיל את ההשקעות שלה בעוד שהמתחרות של כמו רשת ברגר קינג מנסות לסגור את הפער. רק בחודש שעבר הודיעה החברה על כוונתה לפתוח 1,300 סניפים חדשים במהלך השנה הקרובה, והם יצטרפו ל-33 אלף הסניפים שקיימים כיום ברחבי העולם.