עקב תלונות על הפחדה: הוסר פרומו "חטיפת" יובל המבולבל

לבקשת נציב פניות הציבור ברשות השנייה, רשת הסירה מהפרומו ל"רוקדים עם כוכבים" את הקטע בו נראה כוכב הילדים כשהוא "נחטף" לטובת התוכנית

זכיינית ערוץ 2 רשת הסירה היום (א') מהקדימון לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" את הקטע בו נראה כוכב הילדים יובל המבולבל כשהוא "נחטף" לטובת התוכנית. זאת, לאחר פניית נציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, לאחר שהורים לילדים התלוננו כי הקטע בו נחטף כוכב הילדים הפחיד מאוד את ילדיהם.

באחרונה, לקראת שידור העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" הוקרן על-ידי רשת קדימון בו נראים הכוכבים האמורים להשתתף בתוכנית כשהם "נחטפים" ממקום עבודתם לטובת השתתפות בתכנית. בין ה"נחטפים": ראש עירית בת ים שלמה לחיאני, הזמרת אורנה דץ וכוכבי הילדים עמית פרקש ויובל המבולבל - אלא שמסתבר שהקדימון המשעשע, לא ממש שעשע את ציבור הילדים.

אל נציבות פניות הציבור ברשות השנייה הגיעו באחרונה תלונות רבות של הורים לילדים קטנים שסיפרו כי ילדיהם נבהלו מהקדימון המשודר במשך כל שעות היום, ובעיקר מה"חטיפה" של יובל המבולבל שנחטף, ונגרר באלימות בשעה שערך הצגה לילדים.

"משדרים את הקדימון בשעות היום והבוקר כשילדים רואים אותו. רואים שם את יובל המבולבל ... ילדים מפחדים מהפרסומת!!!. הפרומו משלב צרחות ומדמה סרט אימה ואף מציג את כוכב הילדים האהוב יובל המבולבל. יש לי ארבעה ילדים שרואים טלוויזיה והם מפחדים. מבקשת התערבותכם המהירה להפסקת שידור הפרומו בשעות הצפייה של הילדים. הפרומו, בעל אופי של סרט מתח ואימה, בו נראים המשתתפים נחטפים באלימות ממקומות שונים, אינו מתאים לצפייה של ילדים", כתבה אחת האימהות בתלונה שהגישה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה.

בעקבות התלונות הרבות פנה נציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב לרשת בבקשה לבדוק את הדברים ולבחון את הקדימון לאור הבהלה שהוא עורר בקרב הילדים. בתגובה, הסירו ברשת מהקדימון את הקטע בו "נחטף" יובל המבולבל. מרשת נמסר לנציב פניות הציבור רגב כי "הוחלט לקצר את הקדימון לפנים משורת הדין זאת למרות שלא הייתה כל מניעה משפטית לשדרו. אנו מודים לצופים שגילו עניין בקדימון ומזמינים אותם לצפות בתוכנית".

הנציב רגב הגיב למהלך של רשת, ואמר: "נציבות פניות הציבור פועלת ותמשיך לפעול להגנה על ציבור הצופים בכלל והצעירים בפרט".

תגובת רשת טרם התקבלה.