בחזרה אל הארמון הרודס אילת המחודש

הרודס זכה למתיחת פנים בכל קטגוריה - החל בעיצוב, עבור בשירות ובתחזוקה, וכלה בפינוקים

לפני קרוב לשנתיים ביקרנו במלון הרודס ויטאליס, ושבנו משם ברגשות מעורבים. אמנם היה זה מלון הבוטיק היחיד באילת, שנחשב בשעתו למפואר ולייחודי ביותר בעיר, אך הוא נזקק לשדרוג ולרענון. היה זה מיד לאחר שאיש העסקים והמלונאי דוד פתאל רכש אותו, והוא אכן הבטיח לעשות כן. שנתיים ו-9 מיליון אירו לאחר מכן, פתאל עמד בהבטחתו והרודס זכה למתיחת פנים בכל קטגוריה - החל בעיצוב, עבור בשירות ובתחזוקה, וכלה בפינוקים.

בתקופה שארכה שנתיים הושלם השיפוץ כמעט לחלוטין. ב"ארמון" המרכזי, המיועד למשפחות, שופצו חדר האוכל, מערכת המיזוג ועוד, והמרפסת הורחבה. גם החדרים שודרגו - מהרצפה שהוחלפה לפרקט ועד תאורה ומזרנים. גם השטיחים במסדרונות הוחלפו, והכול נראה חדש ומזמין יותר.

ארמון ויטאליס, שאינו מארח ילדים ויש בו ספא גדול, עבר גם הוא מתיחת פנים, בכל חדרי הטיפולים, בלובי ובטרקלין העסקים. כעת מדובר במלון "למבוגרים", שבו מגישים כיבוד קל במהלך כל שעות היום, כפי שהיה גם בעבר, אלא שהפרטים הקטנים, אלה שהיו מוזנחים וישנים, יישרו קו עם הקונספט היוקרתי הנדרש ממלונות ספא. לשני החלקים האלה נוסף גם אגף הרודס בוטיק, שבו הורחבו החדרים והפכו לסוויטות, וכל התשתיות הישנות הוחלפו בחדשות. ה"בוטיק" החדש מיועד למי שמחפשים פתרון ביניים שקט ואינטימי יותר מה"ארמון", אך לא רוצים לשלם את הפרמיה הנדרשת לשהייה ב"ויטאליס".

השינוי מורגש גם בגישה השירותית ומסבירת הפנים של צוות העובדים, שמזוהה עם מלונות פתאל. לא תמצאו עובדים שנדחפים לפניכם בתור במעלית, ואת ה"שירות לאורח" תוכלו להטריד מבלי להרגיש שהפרעתם. כל כמה שהוא גדול ורב אגפים, החלוקה הפנימית שבו, הניהול והשינוי הקוסמטי הופכים את הרודס למלון האטרקטיבי ביותר באילת כיום, שמציע מענה גם למתבודדים, גם לחובבי הנופש הבוטיקי וגם למשפחות.

מחירים: 1,100-1,400 שקלים ללילה; טל' 3222