חברה קנדית החלה להיות בעלת עניין בהזדמנות ישראלית

סנבסט קפיטל החלה להיות בעלת עניין בחברה, זאת לאחר שהשלימה רכישת מניות של הזדמנות ישראלית בהיקף של 10 מיליון שקל ■ כעת, החברה הנסחרת בבורסה בטורונטו, מחזיקה בכ-5.62% ממניות השותפות הישראלית

חברת חיפושי הנפט והגז הזדמנות יהש , הודיעה היום (ג') כי חברת ההשקעות הקנדית סנבסט קפיטל (Capital Senvest) החלה להיות בעלת עניין בחברה, זאת לאחר שהשלימה רכישת מניות של הזדמנות ישראלית בהיקף של 10 מיליון שקל.

סנבסט קפיטל היא חברת אחזקות קנדית המתמחה בהשקעות גלובליות השלימה אמש, באמצעות זרוע ההשקעות שלה Senvest International, רכישת כ-42 מליון יחידות השתתפות של הזדמנות ישראלית בהיקף כולל של כ-10 מליון שקל. כעת, החברה הנסחרת בבורסה בטורונטו, מחזיקה בכ-5.62% ממניות השותפות הישראלית.

זרוע ההשקעות מנהלת השקעות בהיקף של כ-520 מליון דולר, בין השאר באמצעות שתי קרנות גידור: סנווסט פרטנרס וסנווסט פרטנרס ישראל. סנווסט פרטנרס ישראל הינה קרן לונג/שורט המתמחה בהשקעות בחברות ישראליות. לקרן השקעות בהיקף כולל של כ-100 מליון דולר בחברות ישראליות, מתחומים שונים.

הזדמנות ישראלית מחזיקה ב-10% במבחר רישיונות ימיים: 10% מ-5 רישיונות החיפוש "פלאג'יק": "ישי", "עדיתיה", "ללה", "יהב" ו"יועד" אשר משתרעים על שטח כולל של כ-2 מליון דונם כ-170 ק"מ מערבית לחיפה וגובלים ברשיונות "רציו-ים" בהם נמצא מבנה "לוויתן" ובבלוק 12 של נובל אנרג'י בקפריסין בו נמצא מבנה "אפרודיטה". בנוסף, לחברה ישנם גם 10% ברישיונות ימיים נוספים "רועי ו"נטע" בשטח ההיתר הימי "גל" וכ -10% נוספים ברישיון הימי עוז.