מכללת מגמות של מנדי ז"ל תימכר למאיר ברק וקו מנחה

המפרק הזמני לנכסי נפתלי מנדלוביץ' הגיש לבית המשפט בקשה לאישור המכירה ■ סכום המכירה עומד על 170 אלף שקל בתוספת מע"מ, שישולמו בתוך 24 שעות

חודשיים לאחר מותו של נפתלי מנדלוביץ' (מנדי), מכללת מגמות שוקי הון שייסד וניהל נמכרת למאיר ברק, הבעלים של מכללת טריידנט וקבוצת קו מנחה, שבשליטת עילדב השקעות.

המפרק הזמני של נכסי מנדי, עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר ושות', הגיש אתמול (ג') לבית המשפט המחוזי מרכז בפתח-תקווה פנייה לאישור המכירה תמורת 170 אלף שקל בתוספת מע"מ, שישולמו בתוך 24 שעות.

בפנייה לבית המשפט הובהר כי הנכס המרכזי של מכללת מגמות היה מייסדה, מנהלה והרוח החיה, מנדי. לכן, היקף הנכסים שנותר מוערך בכמה עשרות אלפי שקלים בלבד.

המכללה נמכרת בפירוק ללא חובות עם זכויות במניות של 3 חברות סטארט-אפ: Digital, Verification ו-InfoDraw.

שערי מכללת מגמות בפארק אזורים בפתח-תקווה סגורים, ומשכורות לא שולמו לעובדים מזה זמן רב. הבעלים של הנכס (שטח של 1,152 מ"ר) היא מליסרון-בריטיש ישראל, שלא קיבלה שכר דירה כבר מספר חודשים, והיקף החוב כלפיה כבר הגיע לכחצי מיליון שקל. בחודש שעבר (חודש לאחר מותו של מנדי) שלחה החברה מכתב ובו הודעה על ביטול חוזה השכירות ודרישה לפינוי מיידי.

מנדי ז"ל לימד תחילה באוניברסיטת בר-אילן, בהמשך בסמינר ברמת אפעל של התנועה הקיבוצית ולבסוף במכללת מגמות בפתח-תקווה, שם נמצא מת ב-21 בפברואר השנה.

הרוכשות פעילות בתחום של שוק ההון: לטריידנט יש 5 מוקדי לימוד בישראל, כשהמרכזי נמצא בבית קלקא ברחוב דרך מנחם בגין בתל-אביב. שותפתה - קבוצת קו מנחה, היא חברת ציבורית, שעוסקת באספקת מידע ממוחשב בנושאי שוק ההון ומידע עסקי ומפעילה את האתר "ביזפורטל".