המינהל מתכונן למחאה? מכין "תוכנית ייעודית לקיץ 2012"

מינהל מקרקעי ישראל מבקש לקבל פטור מחובת מכרז למימון ייעוץ ארגוני במסגרת פרויקט הקרוי "תוכניות ייעודיות לקיץ 2012" ■ גורמים במינהל: זה יהיה מסע תדמיתי על פעולותיו

מינהל מקרקעי ישראל מבקש לקבל פטור מחובת מכרז למימון ייעוץ ארגוני במסגרת פרויקט הקרוי "תוכניות ייעודיות לקיץ 2012", שלפי גורמים במינהל יהיה מסע תדמיתי על פעולותיו, לקראת המחאות הצפויות בקיץ.

פרויקט זה הוא אחד מכמה פרויקטים גדולים של ייעוץ שבמינהל מבקשים לבצע ללא מכרז באמצעות קבלן חיצוני, משרד "פז כלכלה והנדסה", כוונה שגרמה לתגובה חריפה של ועד עובדי המינהל. הנהלת המינהל ביקשה פטור ממכרז להתקשרות מיידית ונוספת עם "פז כלכלה והנדסה", בהיקף 280 אלף שקל, בנושאים הבאים: ריכוזיות, הקו הירוק בת"א, הסכם פינוי מחנות צה"ל, מכרזי קרקע בלתי מתוכננת, תוכניות גדולות, תוכניות ייעודיות לקיץ 2012, הסכם הרכבת, מעקב פרויקטים ומודלים למכרזים מיוחדים.

יו"ר ועד עובדי המינהל, עו"ד גיל איזנשטיין-קנה, טוענת כי מדובר ב"לוליינות משפטית שבאמצעותה מועברת כל עבודת ליבת המינהל החוצה במחטף חד צדדי, בניגוד להחלטת הממשלה ובניגוד להסכם עם העובדים". במייל שהעבירה להנהלת המינהל היא אומרת: "זוהי הכרזת מלחמה שלכם מבחינתנו". המינהל לא הגיב לשאלות "גלובס", אולם בכיר במינהל מסר כי ההנהלה כנראה תחזור בה מהבקשה לפטור ממכרז. דניאלה פז מסרה כי מדובר בעניין פנימי של המינהל.